Gry
karciane
|
Zaginione
Dziedzictwo
|
|
Uwagi:
Każdy zestaw to samodzielna gra, ale można ją łączyć w dowolnej konfiguracji z innymi grami z serii "Zaginione
Dziedzictwo". Każdy z dodatków zapewnia dodatkowe zasady i wprowadza nowych bohaterów oraz możliwości.
Każdy z dodatków można łączyć ze sobą w dowolny sposób, tworząc unikalną talię
- w zależności od potrzeb, liczby graczy i czasu, który gracze zechcą przeznaczyć na rozgrywkę.
Wszystkie zestawy są od siebie niezależne. Również kolejność grania nie ma żadnego znaczenia.
Poszczególne talie można ze sobą łączyć, tworząc jedną dużą talię (połączenie 2 talii) lub talię unikatową poprzez zmieszanie kart z różnych zestawów. Każdy z powyższych tytułów różni się od siebie nie tylko kartami, ale również sposobem rozgrywki oraz tłem fabularnym.
Opis:
W odległej przeszłości niebiosa rozjaśniło dziwne światło. Wyłonił się z niego Przybysz z odległego świata. Nie przynosił jednak dobrej nowiny, a zapowiedź katastrofy. Uszkodzony w bitwie z tajemniczym wrogiem okręt rozpadł się na kawałki, które znacząc niebo ognistymi smugami runęły w odległe zakątki globu. W kolejnych epokach fragmenty okrętu przeszły do legendy jako Zaginione Dziedzictwo.
Rozgrywka:
Zaginione Dziedzictwo to gra ryzyka, dedukcji i szczęścia. W każdej turze gracz zagrywa karty, aby wyeliminować innych graczy lub odszukać miejsce ukrycia Zaginionego Dziedzictwa. Kiedy w talii skończą się karty, rozpoczyna się faza poszukiwań. Gracz, który odkryje gdzie znajduje się Zaginione
Dziedzictwo, wygrywa. Jeżeli nikt nie odnajdzie Zaginionego Dziedzictwa, wszyscy przegrywają.
|
Zaginione
Dziedzictwo 1
Przybysz
- Pierwsza kronika
|

|
Autor:
Hayato Kisaragi, Seiji Kanai.
Opracowanie
graficzne: Garrett Weinzierl. Ilustracje:
Diego Gisbert Llorens.
Wydawca:
Alderac Entertainment Group - 2015. Polski wydawca:
Bard Centrum Gier - 2015.
Zawartość:
pudełko (66x91x19)mm, instrukcja - 32 strony (61x87)mm, 16 kart, 4
karty pomocy.
Liczba
graczy:
2-4.
Czas
gry:
10 minut.
Uwagi:
.
Recenzja:
.
Rozgrywka:
Talia ta skupia się na podglądaniu kart innych graczy i promuje bądź karze pewne układy eliminacją.
|
Zaginione
Dziedzictwo 2
Latający
Ogród -
Pierwsza kronika
|

|
Autor:
Hayato Kisaragi, Seiji Kanai.
Opracowanie
graficzne: Garrett Weinzierl. Ilustracje:
Diego Gisbert Llorens.
Wydawca:
Alderac Entertainment Group - 2015. Polski wydawca:
Bard Centrum Gier - 2015.
Zawartość:
pudełko (66x91x19)mm, instrukcja - 32 strony (61x87)mm, 16 kart, 4
karty pomocy.
Liczba
graczy:
2-4.
Czas
gry:
10 minut.
Uwagi:
.
Recenzja:
.
Opis:
Tytułowy Latający Ogród to tajemniczy okręt spoza niebios, będący swojego rodzaju rajem. To Zaginione Dziedzictwo, strzeżone przez potężnego strażnika, przyciąga śmiałków swoją rajską aurą, a ten, kto dotrze tam jako pierwszy, może liczyć na nagrody niepodobne do niczego innego.
Rozgrywka:
To co jest charakterystycznego w tej talii (w stosunku do innych talii) to rany, czyli karty X.
Gracz zostaje wyeliminowany, jeśli w jego stosie kart odrzuconych znajdą się dwie takie karty.
|
Zaginione
Dziedzictwo 3
Wieża
Białozłota - Druga kronika
|

|
Autor:
Hayato Kisaragi, Seiji Kanai.
Opracowanie
graficzne: Garrett Weinzierl. Ilustracje:
Diego Gisbert Llorens.
Wydawca:
Alderac Entertainment Group - 2015. Polski wydawca:
Bard Centrum Gier - 2015.
Zawartość:
pudełko (66x91x19)mm, instrukcja - 36 stron (61x87)mm, 16 kart, 4
karty pomocy.
Liczba
graczy:
2-4.
Czas
gry:
10 minut.
Uwagi:
.
Recenzja:
.
Opis:
Opowieść o złodziejskiej szajce, która usiłuje włamać się do tytułowej wieży, niegdyś części kadłuba Przybysza, gdzie rzekomo składowane są ogromne bogactwa
- Białe Złoto, cudowny surowiec potęgujący efekty zaklęć.
Rozgrywka:
To jedyna talia, która nie straszy eliminacją. Jej motywem przewodnim jest zdobywanie jak najwięcej złota. |
Zaginione
Dziedzictwo 4
Gwiezdne
Ostrze - Druga
kronika
|

|
Autor:
Hayato Kisaragi, Seiji Kanai.
Opracowanie
graficzne: Garrett Weinzierl. Ilustracje:
Diego Gisbert Llorens.
Wydawca:
Alderac Entertainment Group - 2015. Polski wydawca:
Bard Centrum Gier - 2015.
Zawartość:
pudełko (66x91x19)mm, instrukcja - 36 stron (61x87)mm, 16 kart, 4
karty pomocy.
Liczba
graczy:
2-4.
Czas
gry:
10 minut.
Uwagi:
.
Recenzja:
.
Opis:
Historia jednego z artefaktów, jakie pojawiły się na świecie wraz z Przybyszem
- kosmicznym statkiem, który pewnego dnia bez żadnej zapowiedzi wszedł w atmosferę, nosząc ślady ogromnych zniszczeń wywołanych walką z nieznanym adwersarzem. Tytułowa broń, według legendy fragment statku, spoczęła na śmiercionośnych bagnach
- a ten, który okiełzna czyhające na nich zagrożenia, może zdobyć ostrze, które uczyni go
niepokonanym.
|
Copyright
Sergeant AdOw © 2020 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek
wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.
www.fantastyka-86.pl
|