Gry karciane

 


 

Zaginione Dziedzictwo

 

Uwagi: Każdy zestaw to samodzielna gra, ale można ją łączyć w dowolnej konfiguracji z innymi grami z serii "Zaginione Dziedzictwo". Każdy z dodatków zapewnia dodatkowe zasady i wprowadza nowych bohaterów oraz możliwości. Każdy z dodatków można łączyć ze sobą w dowolny sposób, tworząc unikalną talię - w zależności od potrzeb, liczby graczy i czasu, który gracze zechcą przeznaczyć na rozgrywkę. Wszystkie zestawy są od siebie niezależne. Również kolejność grania nie ma żadnego znaczenia. Poszczególne talie można ze sobą łączyć, tworząc jedną dużą talię (połączenie 2 talii) lub talię unikatową poprzez zmieszanie kart z różnych zestawów. Każdy z powyższych tytułów różni się od siebie nie tylko kartami, ale również sposobem rozgrywki oraz tłem fabularnym.

Opis: W odległej przeszłości niebiosa rozjaśniło dziwne światło. Wyłonił się z niego Przybysz z odległego świata. Nie przynosił jednak dobrej nowiny, a zapowiedź katastrofy. Uszkodzony w bitwie z tajemniczym wrogiem okręt rozpadł się na kawałki, które znacząc niebo ognistymi smugami runęły w odległe zakątki globu. W kolejnych epokach fragmenty okrętu przeszły do legendy jako Zaginione Dziedzictwo.

Rozgrywka: Zaginione Dziedzictwo to gra ryzyka, dedukcji i szczęścia. W każdej turze gracz zagrywa karty, aby wyeliminować innych graczy lub odszukać miejsce ukrycia Zaginionego Dziedzictwa. Kiedy w talii skończą się karty, rozpoczyna się faza poszukiwań. Gracz, który odkryje gdzie znajduje się Zaginione Dziedzictwo, wygrywa. Jeżeli nikt nie odnajdzie Zaginionego Dziedzictwa, wszyscy przegrywają.

 

Zaginione Dziedzictwo 1

 

Przybysz - Pierwsza kronika

 

Autor: Hayato Kisaragi, Seiji Kanai.

Opracowanie graficzne: Garrett Weinzierl. Ilustracje: Diego Gisbert Llorens.

Wydawca: Alderac Entertainment Group - 2015. Polski wydawca: Bard Centrum Gier - 2015.

Zawartość: pudełko (66x91x19)mm, instrukcja - 32 strony (61x87)mm, 16 kart, 4 karty pomocy.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 10 minut.

Uwagi: .

Recenzja: .

Rozgrywka: Talia ta skupia się na podglądaniu kart innych graczy i promuje bądź karze pewne układy eliminacją.

 

Zaginione Dziedzictwo 2

 

Latający Ogród - Pierwsza kronika

 

Autor: Hayato Kisaragi, Seiji Kanai.

Opracowanie graficzne: Garrett Weinzierl. Ilustracje: Diego Gisbert Llorens.

Wydawca: Alderac Entertainment Group - 2015. Polski wydawca: Bard Centrum Gier - 2015.

Zawartość: pudełko (66x91x19)mm, instrukcja - 32 strony (61x87)mm, 16 kart, 4 karty pomocy.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 10 minut.

Uwagi: .

Recenzja: .

Opis: Tytułowy Latający Ogród to tajemniczy okręt spoza niebios, będący swojego rodzaju rajem. To Zaginione Dziedzictwo, strzeżone przez potężnego strażnika, przyciąga śmiałków swoją rajską aurą, a ten, kto dotrze tam jako pierwszy, może liczyć na nagrody niepodobne do niczego innego.

Rozgrywka: To co jest charakterystycznego w tej talii (w stosunku do innych talii) to rany, czyli karty X. Gracz zostaje wyeliminowany, jeśli w jego stosie kart odrzuconych znajdą się dwie takie karty.

 

Zaginione Dziedzictwo 3

 

Wieża Białozłota - Druga kronika

 

Autor: Hayato Kisaragi, Seiji Kanai.

Opracowanie graficzne: Garrett Weinzierl. Ilustracje: Diego Gisbert Llorens.

Wydawca: Alderac Entertainment Group - 2015. Polski wydawca: Bard Centrum Gier - 2015.

Zawartość: pudełko (66x91x19)mm, instrukcja - 36 stron (61x87)mm, 16 kart, 4 karty pomocy.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 10 minut.

Uwagi: .

Recenzja: .

Opis: Opowieść o złodziejskiej szajce, która usiłuje włamać się do tytułowej wieży, niegdyś części kadłuba Przybysza, gdzie rzekomo składowane są ogromne bogactwa - Białe Złoto, cudowny surowiec potęgujący efekty zaklęć.

Rozgrywka: To jedyna talia, która nie straszy eliminacją. Jej motywem przewodnim jest zdobywanie jak najwięcej złota.

 

Zaginione Dziedzictwo 4

 

Gwiezdne Ostrze - Druga kronika

 

Autor: Hayato Kisaragi, Seiji Kanai.

Opracowanie graficzne: Garrett Weinzierl. Ilustracje: Diego Gisbert Llorens.

Wydawca: Alderac Entertainment Group - 2015. Polski wydawca: Bard Centrum Gier - 2015.

Zawartość: pudełko (66x91x19)mm, instrukcja - 36 stron (61x87)mm, 16 kart, 4 karty pomocy.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 10 minut.

Uwagi: .

Recenzja: .

Opis: Historia jednego z artefaktów, jakie pojawiły się na świecie wraz z Przybyszem - kosmicznym statkiem, który pewnego dnia bez żadnej zapowiedzi wszedł w atmosferę, nosząc ślady ogromnych zniszczeń wywołanych walką z nieznanym adwersarzem. Tytułowa broń, według legendy fragment statku, spoczęła na śmiercionośnych bagnach - a ten, który okiełzna czyhające na nich zagrożenia, może zdobyć ostrze, które uczyni go niepokonanym.


Copyright Sergeant AdOw © 2020 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl