Gry komputerowe

 


 

Anno 2205

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Blue Byte - 2015.

Wydawca: Ubisoft Entertainment. Polski wydawca: Play-It!.

Zawartość: pudełko DVD, instrukcja - 12 stron (115x181)mm, instrukcja pdf - 36 stron, 2 DVD.

Wymagania: Intel Core i5 2.6GHz, 4GB RAM, NVidia GeForce GTX 460 lub Radeon HD 5870 1GB RAM, 35GB HDD, Windows 7/8/10.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: .

Opis: Ziemia 2205 roku. Sto lat temu ludzkość wyruszyła na podbój Księżyca. W nowym świecie ludzie otrzymali do dyspozycji mnóstwo surowców, a przedsięwzięcie to stało się impulsem do rozwoju nowych technologii. Ale ziemskie korporacje stały się zbyt zachłanne i rząd światowy (Unia Światowa) ograniczył prawa związane z wydobyciem surowców. Powstała Księżycowa Korporacja Wydobywcza, rządowa agencja, która zastąpiła wszystkie prywatne firmy działające na Księżycu. Niedługo po tym rząd światowy zajął się innymi sprawami, pozostawiając KKW bez opieki i nadzoru. Mieszkańcy Księżyca poczuli się porzuceni i zerwali wszelkie związki z Ziemią. Jednakże u progu XXIII stulecia, kiedy na Ziemi zaczęło brakować energii i surowców, ludzkość zmuszona została do powtórnego zwrócenia się ku Księżycowi.

 

Anno 2205 - Edycja kolekcjonerska

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Blue Byte - 2015.

Wydawca: Ubisoft Entertainment. Polski wydawca: Play-It!.

Zawartość: pudełko metalowe (148x205x34)mm, obwoluta katronowa, pudełko DVD, instrukcja - 8 stron (116x181)mm, instrukcja pdf - 36 stron, 2 DVD (gra), 1 CD (soundtrack), The Art of - 60 stron (190x135)mm, plakat z mapą Księżyca (570x402)mm, 2 dodatki: Tundra i Orbit.

Wymagania: Intel Core i5 2.6GHz, 4GB RAM, NVidia GeForce GTX 460 lub Radeon HD 5870 1GB RAM, 3 5GB HDD, Windows 7/8/10.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: .

Opis: Ziemia 2205 roku. Sto lat temu ludzkość wyruszyła na podbój Księżyca. W nowym świecie ludzie otrzymali do dyspozycji mnóstwo surowców, a przedsięwzięcie to stało się impulsem do rozwoju nowych technologii. Ale ziemskie korporacje stały się zbyt zachłanne i rząd światowy (Unia Światowa) ograniczył prawa związane z wydobyciem surowców. Powstała Księżycowa Korporacja Wydobywcza, rządowa agencja, która zastąpiła wszystkie prywatne firmy działające na Księżycu. Niedługo po tym rząd światowy zajął się innymi sprawami, pozostawiając KKW bez opieki i nadzoru. Mieszkańcy Księżyca poczuli się porzuceni i zerwali wszelkie związki z Ziemią. Jednakże u progu XXIII stulecia, kiedy na Ziemi zaczęło brakować energii i surowców, ludzkość zmuszona została do powtórnego zwrócenia się ku Księżycowi.


Copyright Sergeant AdOw © 2016 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl