Gry komputerowe

 


 

Battle Isle 2

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: Blue Byte - 1994.

Wydawca: Blue Byte. Polski wydawca: .

Zawartość: pudełko kartonowe, instrukcja, 1 CD.

Wymagania: 386SX, 4MB RAM, VGA, CD-ROM 2x, MS-DOS 5.0.

Uwagi: .

Bibliografia: - Gambler 4(65)/1999 - str. 57 – recenzja ;?

                         - Gry Komputerowe 1(22)/1996 - str. 12-14 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 2(23)/1996 - str. 26-28 - poradnik;

                         - Secret Service 12(19)/1994 - str. 80-82 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 9/1994 - str. 45-49 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 6(126)/2003 - str. 46 - recenzja;?

                         - Top Secret 7(28)/1994 - str. 18-19 - recenzja.

Opis: Rozpoczyna się 250 rok Nowej Ery Galaktycznej. 250 lat temu ludzkość zasiedliła planety w innych układach planetarnych Galaktyki. Nawiązano pierwsze kontakty z pozaziemskimi cywilizacjami. Chromos to glob żyzny, o dobrze rozwiniętej florze i faunie, jest bogaty w złoża strategicznych minerałów. Zamieszkuje go pracowite i gospodarne plemię Druillian, to potomkowie kolonizatorów z Ziemi przybyłych tu dwa wieki temu.

     W sąsiednim skupisku gwiezdnym Węża, wokół gwiazdy MCZ 1212, znajduje się rozległy układ planetarny. Na największej planecie tego układ -: gigantycznej skalistej Beroes, rozwinęło się życie oparte na strukturach krzemowych. Z czasem wykształciły się tu istoty myślące - Silikonidy., które stworzyły potężną cywilizację technologiczną. Utrzymujący się od dłuższego czasu wzrost aktywności gwiazdy MCZ 1212 i nasilenie radiacji spowodowały deformacje kodu genetycznego silikonidów i wyrodnienie ich. Drogą ratunku stały się cybernetyczne protezowanie krzemowych organizmów, powodując, że stawali się coraz bardziej robotami. Doprowadziło to do powstania Imperium Niepodległych Robotów. Przywódcą Imperium został TITAN-NET, superkomputer z potężną siecią silikonowych neuronów. Jego gigantyczna moc obliczeniowa i złożoność neuronowej sieci spowodowały powstanie w tej maszynie sztucznej inteligencji.

     W roku 249 Nowej Ery Galaktycznej jasność i radiacja MCX 1212 zaczęły gwałtownie wzrastać. co doprowadzi wkrótce do wybuchu jej jako supernowa. Należało więc uciekać z planety. Beroesjańscy uczeni ustalili na podstawie danych z wysłanych sond, że najlepszym miejscem na nowy dom będzie planeta Chromos z układu MX 3396 w gwiazdozbiorze Wężownika.

 

Battle Isle 2: Titan's Legacy

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: Blue Byte - 1994.

Wydawca: Blue Byte. Polski wydawca: .

Zawartość: pudełko kartonowe, instrukcja 1 CD.

Wymagania: 386SX, 4MB RAM, VGA, CD-ROM 2x, MS-DOS 5.0.

Uwagi: Wymaga gry "Battle Isle 2". 26 nowych scenariuszy, nowe rodzaje jednostek, możliwość gry w sieci.

Bibliografia: - Top Secret 4(37)/1995 - str. 26-27 - recenzja.

Opis: Val Harris odniósł zwycięstwo nad TITAN-NET i stanąwszy na czele państwa zaczął wprowadzać demokrację. Szło to opornie, bo urzędnicy państwowi i politycy byli skorumpowani, a opozycja stała się silniejsza i opanowała media. W końcu najbliżsi współpracownicy Val Harrisa i on sam zostali obwołani heretykami i oskarżeni o wszystkie możliwe grzechy, ze zdradą i malwersacjami finansowymi włącznie. Trafili do więzienia z wyjątkiem kilku, którym udało się zbiec i rozpocząć organizację oporu.

 

Battle Isle 2 Złota edycja

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: Blue Byte - 1995.

Wydawca: Blue Byte. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe (143x223x34)mm, instrukcja - 12 stron (120x120)mm, 2 CD.

Wymagania: 386SX, 4MB RAM, VGA, CD-ROM 2x, MS-DOS 5.0.

Uwagi: Polska wersja językowa. Zawiera gry: "Battle Isle 2" i "Battle Isle 2: Titan's Legacy".

Bibliografia: .

Opis: .


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl