Gry komputerowe

 


 

Dark Colony

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Take 2 Interactive - 1997.

Wydawca: Gametek. Polski wydawca: LEM Sp. z o.o.

Zawartość: pudełko kartonowe, pudełko CD, instrukcja - 42 strony, 1 CD.

Wymagania: Pentium 166MHz, 16MB RAM, SVGA, 60MB HDD, Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - Action Plus 05(17)/1999 - str. 3-9 - instrukcja;

                         - CD-Action 6(13)/1997 - str. 52-55 - recenzja;?

                         - Gambler 10(47)/1997 - str. 20 - recenzja;?

                         - Gambler 11(48)/1997 - str. 52-54 - poradnik;

                         - Gambler 11(48)/1997 - str. 86-89 - poradnik;

                         - Gambler 12(49)/1997 - str. 57 - poradnik;?

                         - Gry Komputerowe 5(34)/1997 - str. 22 - zapowiedź;

                         - Gry Komputerowe 10(39)/1997 - str. 36-37 - recenzja;?

                         - Gry Komputerowe 11(40)/1997 - str. 86-87 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 12(41)/1997 - str. 84-86 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 1(42)/1998 - str. 68-69 - poradnik;?

                         - PC Gamer 10(14)/1997 str. 72-73 - recenzja;?

                         - Reset 10(6)/1997 - str. 32-33 - recenzja;

                         - Secret Service  - str.  - recenzja ;

                         - Secret Service 10(50)/1997 - str. 74-75 - recenzja;

                         - Secret Service 11(51)/1997 - str. 64-65 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 3(51)/1997 - str. 14-15 - zapowiedź;?

                         - Świat Gier Komputerowych 10(58)/1997 - str. 22-23 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 12(60)/1997 - str. 54-55 - poradnik.

Opis: Na początku XXI wieku badania Marsa pozwoliły odkryć na Czerwonej Planecie zasoby nowego źródła energii - gazu "Petra-7". Kilka jego cystern wystarczyłoby, aby zaopatrzyć w energię całe miasta przez wiele tygodni, a kilka butli mogło przyspieszyć wzrost plonów, co pozwoliłoby rozwiązać problemy żywnościowe. Rozpoczęto prace nad właściwościami gazu, a plany terraformowania Marsa zostały szybko opracowane i wprowadzone w życie.

     Wkrótce po przybyciu na Marsa, podejrzane wypadki i dziwne awarie urządzeń zaczęły narażać placówki górnicze na poważne straty surowców. Nocą obserwowano pojawianie się dziwnych pajęczaków i jaszczuropodobnych istot, pod powierzchni. planety odkryto ruiny i artefakty nieznanego pochodzenia. W końcu zaczęły znikać całe kolonie. Ludzkość nie była sama na planecie. Z mroków nocy wyłoniła się obca rasa zwana Taar. Jest to rasa poszukująca nowego domu. Ich planetę spustoszyła wielka zaraza, która niemal wyniszczyła ich cywilizację. Taar pragną zdobyć nie tylko Marsa, lecz zagarnąć dla siebie również Ziemię. Przez pięćset lat statki zwiadowcze Taar prowadziły skrycie badania biologiczne mające na celu opracowanie metody pokonania Ziemian. Podczas takich badań stracili jeden z pojazdów na pustyni w Nowym Meksyku.

     Rasa Taar podobnie, jak ludzie odkryła na Marsie ruiny i artefakty. Mają oni jeden cel: zniszczyć każdy ludzki punkt oporu na Marsie i odnaleźć "Portalis" - starożytny portal, który po uaktywnieniu przemieni się w bramę umożliwiającą ponowne spotkanie rozproszonym niedobitkom rasy Taar. Wtedy będą gotowi do ostatecznego starcia: bitwy o Ziemię.


 

Dark Colony: The Council Wars

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Take 2 Interactive - 1997.

Wydawca: Gametek. Polski wydawca: LEM Sp. z o.o.

Zawartość: 1 CD.

Wymagania: Pentium 166MHz, 16MB RAM, SVGA, Windows 95.

Uwagi: 16 nowych misji (po 8 dla każdej ze stron), 2 nowe jednostki.

Bibliografia: - CD-Action 05(24)/1998 - str. 61 - recenzja;

                         - Reset 4(12)/1998 - str. 61 - recenzja;

                         - Secret Service 03(55)/1998 - str. 61 - recenzja.

Opis: Terraformowanie Marsa przebiega opornie. W poszukiwaniu surowców i dogodniejszych warunków ludzie natykają się na fortecę Taar chronioną przez elitarną gwardię i mnóstwo wojska.


 

Dark Colony

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Take 2 Interactive - 2003.

Wydawca: Gametek. Polski wydawca: Cenega Poland.

Zawartość: pudełko DVD, instrukcja pdf - 42 strony, 2 CD.

Wymagania: Pentium 90MHz, 16MB RAM, SVGA (640x480), 50MB HDD, Windows 95/98/Me.

Uwagi: Zawiera gry: "Dark Colony" i "Dark Colony: The Council Wars".

Bibliografia: .

Opis: Na początku XXI wieku badania Marsa pozwoliły odkryć na Czerwonej Planecie zasoby nowego źródła energii - gazu "Petra-7". Kilka jego cystern wystarczyłoby, aby zaopatrzyć w energię całe miasta przez wiele tygodni, a kilka butli mogło przyspieszyć wzrost plonów, co pozwoliłoby rozwiązać problemy żywnościowe. Rozpoczęto prace nad właściwościami gazu, a plany terraformowania Marsa zostały szybko opracowane i wprowadzone w życie.

     Wkrótce po przybyciu na Marsa, podejrzane wypadki i dziwne awarie urządzeń zaczęły narażać placówki górnicze na poważne straty surowców. Nocą obserwowano pojawianie się dziwnych pajęczaków i jaszczuropodobnych istot, pod powierzchni. planety odkryto ruiny i artefakty nieznanego pochodzenia. W końcu zaczęły znikać całe kolonie. Ludzkość nie była sama na planecie. Z mroków nocy wyłoniła się obca rasa zwana Taar. Jest to rasa poszukująca nowego domu. Ich planetę spustoszyła wielka zaraza, która niemal wyniszczyła ich cywilizację. Taar pragną zdobyć nie tylko Marsa, lecz zagarnąć dla siebie również Ziemię. Przez pięćset lat statki zwiadowcze Taar prowadziły skrycie badania biologiczne mające na celu opracowanie metody pokonania Ziemian. Podczas takich badań stracili jeden z pojazdów na pustyni w Nowym Meksyku.

     Rasa Taar podobnie, jak ludzie odkryła na Marsie ruiny i artefakty. Mają oni jeden cel: zniszczyć każdy ludzki punkt oporu na Marsie i odnaleźć "Portalis" - starożytny portal, który po uaktywnieniu przemieni się w bramę umożliwiającą ponowne spotkanie rozproszonym niedobitkom rasy Taar. Wtedy będą gotowi do ostatecznego starcia: bitwy o Ziemię.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl