Gry komputerowe

 


 

Dark Reign: The Future of War

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Auran - 1997.

Wydawca: Activision Inc. Polski wydawca: Optimus Bis.

Zawartość: pudełko kartonowe (181x236x43)mm, pudełko CD, instrukcja - 116 stron (150x199)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 90MHz, 16MB RAM, SVGA (640x480), 45MB HDD, Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - Action Plus 4(4)/1998 - str. 17 - poradnik;

                         - CD-Action 12(19)/1997 - str. 79-81 - recenzja;

                         - Gambler 3(52)/1998 - str. 84-87 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 11(40)/1997 - str. 44-45 - recenzja;

                         - PC Gamer 2-3(8)/1997 str. 14-15 - zapowiedź;

                         - PC Gamer 10(14)/1997 str. 54-57 - recenzja;

                         - Reset 1(9)/1998 - str. 41 - recenzja;

                         - Secret Service 11(51)/1997 - str. 56-57 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 6(54)/1997 - str. 15 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 11(59)/1997 - str. 20-21 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 2(62)/1998 - str. 55-57 - poradnik.

Opis: Do 2250 roku na Ziemi mieszkało 30 miliardów ludzi. Miliony ludzi zaczęły żyć w ogromnym kompleksach miejskich, posiadających własne filtry powietrza i oczyszczacze wody. Życie stawało się coraz trudniejsze dla większości, która nie mogła sobie pozwolić na bezpieczne zamknięcie się w tych kompleksach. Przestępcy połączyli się w małe armie i na pewnych obszarach posiadali większą od policji kontrolę nad ulicami miast.

     W 2314 roku założono na Io (księżycu Jowisza) kolonię i zaczęto tam wysyłać groźnych przestępców. Eksperyment się powiódł, do roku 2400 na Io wydalano prawi milion ludzi rocznie. Utworzono dodatkowe kolonie karne na Kalisto i Ganimedesie, a także Trytonie (księżycu Neptuna).

     Dla światowych przywódców stawało się jednak jasne, że przyszłość Ziemi rysuje się w ciemnych barwach. Ale kolonizacja międzyplanetarna to przedsięwzięcie trudne i niebezpieczne. Postanowiono więc, że więźniowie będą otrzymywać wolność w zamian za eksplorację i kolonizację nowych światów dla mieszkańców Ziemi.

     W 2507 roku na pokładzie krążownika będącego w drodze do nowego zadania kolonizacyjnego wybuchł bunt. Bunt stłumiono, ale wydarzenie to doprowadziło pod koniec XXVI stulecia do Rebelii wielu planet. Wojna szalała w całej galaktyce, niszcząc wszystko na swojej drodze.

     Kiedy twoja planeta zostaje zniszczona, uciekasz w małym statku patrolowym. Dryfując w przestrzeni, natykasz się na sondę wysłaną przez swego Wodza. Sonda zawiera wiadomość od niego i daje ci możliwość cofnięcia się w czasie. Sonda może otworzyć międzywymiarowy portal, który przeniesie cię na chwilę przed śmiercią Wodza i pozwoli poznać technologię do stworzenia armii zdolnej do pokonania obu walczących stron.


 

Dark Reign: Rise of the Shadowhand

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Auran - 1997.

Wydawca: Activision Inc. Polski wydawca: .

Zawartość: pudełko CD, instrukcja UK - 27 stron (117x19)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 90MHz, 16MB RAM, SVGA (640x480), 50MB HDD, Windows 95.

Uwagi: 20 nowych misji singleplayer, ponad 100 map multiplayer, 14 nowych jednostek, 2 nowe budowle.

Bibliografia: - CD-Action 05(24)/1998 - str. 88 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 7(48)/1998 - str. 52 - recenzja;

                         - Reset 5(13)/1998 - str. 50 - recenzja;

                         - Secret Service 05(57)/1998 - str. 90 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 5(65)/1998 - str. 43 - recenzja.

Opis: .


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl