Gry komputerowe

 


 

Disciples: Sacred Lands

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: Strategy First - 1999.

Wydawca: Strategy First. Polski wydawca: LEM SP z o.o.

Zawartość: pudełko kartonowe (216x271x55)mm, instrukcja, 1 CD.

Wymagania: Pentium 166MHz, 32MB RAM, SVGA z DirectX 6.0, CD-ROM 4x, 80MB HDD, Windows 95/98/Me/2000.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: - CD-Action 12(43)/1999 - str. 86-87 - recenzja;

                         - Gambler 11(72)/1999 - str. 18 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 03/2003 - str. 4-6 - instrukcja;

                         - Komputer Świat Gry 11/2001 - str. 36-37 - recenzja;

                         - Secret Service 12(74)/1999 - str. 52-53 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 10(106)/2001 - str. 60-61 - recenzja.

Opis: Nastał nowy wiek. Wiek wojen, śmierci i nieszczęść. Święte Ziemie spłynęły krwią swych mieszkańców. Cztery rasy (Imperium, Górskie Klany, Hordy Nieumarłych i Legiony Przeklętych) walczą między sobą o dominację. Jedni chcą po prostu przetrwać i żyć, inni niszczyć. Sojusze są jedynie krótkotrwałym epizodem, który doprowadzić ma do wyeliminowania słabszego przeciwnika.

 

Disciples: Sacred Lands - Złota edycja

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: Strategy First - 2001.

Wydawca: Strategy First. Polski wydawca: Lemon Interactive.

Zawartość: pudełko kartonowe (216x271x55)mm, instrukcja - 64 strony (148x210)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 166MHz, 32MB RAM, SVGA z DirectX 6.0, CD-ROM 4x, 80MB HDD, Windows 95/98/Me/2000.

Uwagi: Polska wersja językowa. 25 nowych scenariuszy, część scenariuszy połączono w kampanie, ulepszony tryb multiplayer.

Bibliografia: - Click 11/2001 - str. 23 - recenzja;

                         - Secret Service 05(90)/2001 - str. 72 - recenzja.

Opis: Nastał nowy wiek . Wiek wojen, śmierci i nieszczęść. Święte Ziemie spłynęły krwią swych mieszkańców. Cztery rasy (Imperium, Górskie Klany, Hordy Nieumarłych i Legiony Przeklętych) walczą między sobą o dominację. Jedni chcą po prostu przetrwać i żyć, inni niszczyć. Sojusze są jedynie krótkotrwałym epizodem, który doprowadzić ma do wyeliminowania słabszego przeciwnika.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl