Typ:
strategia czasu rzeczywistego.
Produkcja:
Westwood Studios - 2001.
Wydawca:
Elektronic Arts. Polski wydawca: IM Group.
Zawartość:
pudełko DVD, instrukcja - 31 stron (121x180)mm, 4 CD.
Wymagania:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, grafika 3D 16MB RAM z DirectX 7.0a, 600MB HDD, CD ROM
4x, Windows 95/98/Me/2000.
Uwagi:
Wydano soundtrack.
Bibliografia:
-
CD-Action 12(55)/2000 - str. 34 - zapowiedź;
- CD-Action 06(61)/2001 - str. 88-91 - recenzja;
- Click 23/2000 - str. 6-7 - zapowiedź;
- Click 12/2001 - str. 18-21 - recenzja;
- Input-Output 02(32)/2001 - str. 18 -
zapowiedź;
- Komputer Świat Gry 9/2001 - str. 16-20 -
recenzja;
- Komputer Świat Gry 9/2001 - str. 52-56 -
poradnik;
- Komputer Świat Gry Extra 2/2003 - str. 32
- recenzja;
- Reset 1(45)/2001 - str. 21 - zapowiedź;
- Secret Service 12(85)/2000 - str. 20 -
zapowiedź;
- Secret Service 09(93)/2001 - str. 42-45 - recenzja;
- Secret Service - str. 84-85 - poradnik;
- Świat Gier Komputerowych 12(96)/2000 -
str. 14 - zapowiedź;?
- Świat Gier Komputerowych 9(105)/2001 -
str. 82-85 - poradnik.
Opis:
Padyszach Imperator Frederick IV z rodu Corrinów, w dążeniu do
umocnienia władzy nad całym znanym Wszechświatem, rozpętał wojnę o
przyprawę między trzema Wysokimi Rodami: Atrydami, Harkonnenami oraz
Ordosami. W sekrecie przed nim Lady Elara z zakonu żeńskiego Bene
Gasserit zawiązała ze swoimi siostrami spisek, mający na celu usunięcie
władcy z rodu Corrinów i zyskanie władzy nad przyprawową planetą
Arrakis (znaną też jako Diuna) dla bardziej pokojowego rządu.
Gdy Frederick IV zginął z ręki Elary, do rywalizacji wtrąciła się
Gildia, która dzięki przyprawie posiadła zdolność zakrzywiania
przestrzeni i odbywania podróży międzygwiezdnych. Doprowadziło to do
Wojny Assassinów, która zdecyduje o losie Arrakis i o tym, kto zasiądzie
na tronie Imperium
|