Gry komputerowe

 


 

Emperor: Battle for Dune

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Westwood Studios - 2001.

Wydawca: Elektronic Arts. Polski wydawca: IM Group.

Zawartość: pudełko DVD, instrukcja - 31 stron (121x180)mm, 4 CD.

Wymagania: Pentium II 400MHz, 64MB RAM, grafika 3D 16MB RAM z DirectX 7.0a, 600MB HDD, CD ROM 4x, Windows 95/98/Me/2000.

Uwagi: Wydano soundtrack.

Bibliografia: - CD-Action 12(55)/2000 - str. 34 - zapowiedź;

                         - CD-Action 06(61)/2001 - str. 88-91 - recenzja;

                         - Click 23/2000 - str. 6-7 - zapowiedź;

                         - Click 12/2001 - str. 18-21 - recenzja;

                         - Input-Output 02(32)/2001 - str. 18 - zapowiedź;

                         - Komputer Świat Gry 9/2001 - str. 16-20 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 9/2001 - str. 52-56 - poradnik;

                         - Komputer Świat Gry Extra 2/2003 - str. 32 - recenzja;

                         - Reset 1(45)/2001 - str. 21 - zapowiedź;

                         - Secret Service 12(85)/2000 - str. 20 - zapowiedź;

                         - Secret Service 09(93)/2001 - str. 42-45 - recenzja;

                         - Secret Service  - str. 84-85 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 12(96)/2000 - str. 14 - zapowiedź;?

                         - Świat Gier Komputerowych 9(105)/2001 - str. 82-85 - poradnik.

Opis: Padyszach Imperator Frederick IV z rodu Corrinów, w dążeniu do umocnienia władzy nad całym znanym Wszechświatem, rozpętał wojnę o przyprawę między trzema Wysokimi Rodami: Atrydami, Harkonnenami oraz Ordosami. W sekrecie przed nim Lady Elara z zakonu żeńskiego Bene Gasserit zawiązała ze swoimi siostrami spisek, mający na celu usunięcie władcy z rodu Corrinów i zyskanie władzy nad przyprawową planetą Arrakis (znaną też jako Diuna) dla bardziej pokojowego rządu.

     Gdy Frederick IV zginął z ręki Elary, do rywalizacji wtrąciła się Gildia, która dzięki przyprawie posiadła zdolność zakrzywiania przestrzeni i odbywania podróży międzygwiezdnych. Doprowadziło to do Wojny Assassinów, która zdecyduje o losie Arrakis i o tym, kto zasiądzie na tronie Imperium


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl