Gry komputerowe

 


 

Enemy Nations

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Windward Studios Inc - 1997.

Wydawca: . Polski wydawca: .

Zawartość: pudełko kartonowe (189x245x51)mm, instrukcja - 4 strony (147x210)mm, 1 CD.

Wymagania: 486DX2 66MHz, 8MB RAM, SVGA, 40MB HDD, Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - Gambler 7(68)/1999 - str. 21 - recenzja;

                         - Reset 8(4)/1997 - str. 44-45 - recenzja;

                         - Secret Service 10(50)/1997 - str. 76-77 - recenzja.

Opis: Po latach eksperymentów i prób, ludzkość sięgnęła wreszcie gwiazd. Niestety okazało się, że liczba planet nadających się do zamieszkania jest dużo mniejsza niż przewidywano, a w dodatku wszystkie zamieszkane są przez inteligentne rasy. Obcy również poszukują nowych światów do skolonizowania. Walki o zamieszkane już światy były bezcelowe. Próby podboju planet zakończyłyby się zbyt dużymi stratami i zniszczeniem globu.

     Niespodziewanie statek zwiadowczy odkrył w sektorze C163/D672 planetę typu ziemskiego, nadającą się do kolonizacji. Natychmiast wysłano flotę, aby strzegła Edenu (tak nazwano nowy świat). Jednak wkrótce rozgorzały zacięte walki na jego orbicie. Jak było do przewidzenia, żadnej nacji nie udało się zdobyć przewagi i konieczne stało się znalezienie innego rozwiązania. Po negocjacjach zdecydowano, że każda rasa wyśle na planetę identyczny statek kolonizacyjny z dokładnie takim samym wyposażeniem i równą liczbą kolonistów. Ta nacja, której uda się pokonać pozostałe, zostanie właścicielem planety.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl