Gry komputerowe

 


 

Fallout

 

Typ: rpg.

Produkcja: Interplay Productions - 1997.

Wydawca: Interplay Productions. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe, instrukcja, 1 CD.

Wymagania: Pentium 90MHz, 16MB RAM, grafika 1MB RAM, CD-ROM 2x, MS-DOS 5.0/Windows 95.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: - Action Plus 4(4)/1998 - str. 14-16 - poradnik;?

                         - Action Plus 08(20)/1999 - str. 3-10 - instrukcja;

                         - CD-Action 6(13)/1997 - str. 43 - recenzja;?

                         - CD-Action 05(24)/1998 - str. 84-86 - recenzja;

                         - CD-Action 09(64)/2001 - str. 98 - recenzja;?

                         - CD-Action 06(74)/2002 - str. 100 - recenzja;

                         - Gambler 4(53)/1998 - str. 51-52 - poradnik ;

                         - Gambler 4(53)/1998 - str. 88-91 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 5(46)/1998 - str. 30-31 - recenzja;

                         - Input-Output  - str. 78 - recenzja ;?

                         - Komputer Świat Gry 6/2002 - str. 46 - recenzja;

                         - PC Gamer 4(20)/1998 str. 52-53 - recenzja;

                         - Reset 2(10)/1998 - str. 38-39 - recenzja;

                         - Reset 3(11)/1998 - str. 74-76 - poradnik;

                         - Secret Service 6(47)/1997 - str. 12 - zapowiedź;

                         - Secret Service 12(52)/1997 - str. 66-67 - recenzja;

                         - Secret Service 04(56)/1998 - str. 80-81 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 3(51)/1997 - str. 15 - zapowiedź;?

                         - Świat Gier Komputerowych 4(64)/1998 - str. 14-16 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 6(66)/1998 - str. 52-55 - poradnik.?

Opis: W drugiej połowie dwudziestego wieku wyczerpywanie się złóż bogactw naturalnych doprowadziło do światowego konfliktu. Ropa naftowa oraz uran były nie tylko przyczyną, ale również główną bronią masowej zagłady. Rok 2077 był początkiem końca. Starą cywilizację spotkała nuklearna zagłada.

     Wielu jednak przeżyło i ludzkość rozpoczęła mozolną odbudowę wśród zgliszcz. Urodziłeś się w ogromnym, nowoczesnym, znajdującym się głęboko pod ziemią schronie (Krypcie 13). W roku 2161, pomyślnemu życiu liczącej obecnie ok. tysiąc osób populacji zagraża niebezpieczeństwo. Układ elektroniczny od uzdatniania wody pitnej uległ uszkodzeniu. Zapasów wody starczy na 150 dni. Jeśli do tego czasu nic się nie zmieni, mieszkańcy Krypty będą zmuszeni ją opuścić i szukać schronienia na nieznanej i niebezpiecznej powierzchni radioaktywnej powierzchni. W ciągu 150 dni musisz odnaleźć identyczny układ elektroniczny i przywrócić Krypcie wodę.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl