Gry komputerowe

 


 

GeneWars

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Bullfrog Production Ltd - 1996.

Wydawca: Electronic Arts. Polski wydawca: IPS Computer Group.

Zawartość: pudełko kartonowe (159x241x45)mm, pudełko CD, instrukcja - 32 strony (146x207)mm, dodatek techniczny - 8 stron (143x205)mm, 1 CD.

Wymagania: 486DX 66MHz, 8MB RAM, SVGA, 45MB HDD, MS-DOS/Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - CD-Action 7(7)/1996 - str. 48-49 - recenzja;

                         - Gambler 6(43)/1997 - str. 86-87 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 11(29)/1996 - str. 28-29 - recenzja;

                         - Secret Service 12(41)/1996 - str. 56-57 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 1(49)/1997 - str. 24-25 - recenzja.

Opis: Wojna w Galaktyce między czterema cywilizacjami była zacięta. Każda strona starała się likwidować wszystkie miejsca, które wrogowie  mogliby zaludnić i wykorzystać do walki. Doprowadziło do wytępienia tysięcy gatunków zwierząt i roślin na wielu planetach, które stały się zwęglonymi i poczerniałymi światami bez żadnego życia.

     Za dziewiątym słońcem układu Colcombet jedna z cywilizacji znalazła czarny monolit. Sądząc, że to pojazd przeciwnika chciano go zniszczyć. Doprowadziło to do powrotu do naszego wymiaru tajemniczych Eterytów, niezwykle rozwiniętej cywilizacji, która kilka miliardów lat temu porzuciła go dla czegoś lepiej pasującego do ich pokojowych charakterów. Uważając się jednak za galaktycznych stróżów prawa pozostawili wiele czujników ostrzegawczych - monolit był jednym z nich.

     Eteryci nie byli zbyt ucieszeni ze zniszczeń wojennych i szybko wprowadzili swój porządek. Pozbawili wszystkie cywilizacje broni i nakazali zaludnić zniszczone światy.

     Jako dowódca zespołu kolonizacyjnego, otrzymujesz zadanie ożywienia (wykorzystując genetykę) 24 planet, sprowadzonych przez wojnę do stanu jałowych zgliszczy. Inne cywilizacje dostały to samo zadanie. Kto pierwszy ten lepszy.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl