Gry komputerowe

 


 

Gorky 17

 

Typ: strategia z elementami rpg.

Produkcja: Metropolis Software House - 1999.

Wydawca: TopWare Interactive.

Zawartość: pudełko kartonowe, instrukcja - 29 stron (150x211)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 166MHz, 16MB RAM, 3Dfx DirectX 6.0, Windows 95/98.

Uwagi: .

Bibliografia: - CD-Action 12(43)/1999 - str. 98-99 - recenzja;

                         - Click 25/1999 - str. 23 - recenzja;

                         - Gambler 10(59)/1998 - str. 12 - zapowiedź;

                         - Gambler 9(70)/1999 - str. 14 - recenzja;

                         - Gambler 11(72)/1999 - str. 20-22 - recenzja;

                         - Gambler 12(73)/1999 - str. 48-49 - poradnik;

                         - Gambler 12(73)/1999 - str. 66-69 - poradnik;?

                         - Gry Komputerowe 12(65)/1999 - str. 69 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 1/2001 - str. 38-50 - instrukcja;?

                         - PC Games 4/1999 - str. 20-22 - zapowiedź;

                         - Reset 12(32)/1999 - str. 38-39 - recenzja;

                         - Secret Service 01(64)/1999 - str. 17 – zapowiedź;

                         - Secret Service 11(73)/1999 - str. 36-37 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 4(76)/1999 - str. 10 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 12(84)/1999 - str. 46-47 - recenzja.

Opis: Jest rok 2008. Wywiad NATO donosi, że Rosjanie całkowicie zniszczyli jedno ze swoich "tajnych" miast znane pod nazwą Gorky 17. Stanowiło ono dokładną replikę miasta amerykańskiego i służyło jako baza szkoleniowa dla najlepszych szpiegów. Jednak w Gorky 17 działo się o wiele więcej, niż tylko szkolenie szpiegów. Nieznane są dokładne szczegóły dotyczące prowadzonych tam eksperymentów. Wiadomo tylko, że dotyczyły one telekinezy i teleportacji. Zdeformowane stworzenia - "wyniki" nieudanych eksperymentów - uciekły twórcom i siały zniszczenie, dlatego należało zniszczyć miasto.

     Następnego roku wywiad NATO otrzymał informację, że Rosjanie mają jeszcze jedno tajne laboratorium wojskowe, podobne do Gorky 17, ukryte gdzieś w pobliży miasta Lubin. Chcąc dowiedzieć się więcej natychmiast wysłano tu grupę naukowców i żołnierzy. Cała jednak grupa przepadła bez śladu. Wtedy NATO otrzymało kolejny list wyjaśniający, że z mieszkańców Lubina stworzono hybrydy. Siejące zniszczenie potwory zamieniły Lubin w strefę wojny. W tej sytuacji NATO otoczyło teren oddziałami sił specjalnych. Utworzono też drugą grupę, która ma wejść do miasta, odnaleźć dane dotyczące zamiany ludzi w hybrydy, a następnie w laboratorium odwrócić proces.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl