Gry komputerowe

 


 

Hegemonia Żelazne Legiony

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Digital Reality Studios - 2002.

Wydawca: Wanadoo Edition. Polski wydawca: L.E.M. Sp. z o.o.

Zawartość: pudełko kartonowe (221x261x55)mm, instrukcja - 72 strony (120x180)mm, 1 CD (gra), 1 CD (soundtrack).

Wymagania: Pentium III 600MHz, 128MB RAM, Windows 98/Me/2000/XP.

Uwagi: .

Bibliografia: - Action Plus 01(58)/2003 - str. 12 - recenzja;

                         - Action Plus 03(60)/2003 - str. 24-35 - poradnik;

                         - CD-Action 11(79)/2002 - str. 36-37 - zapowiedź;

                         - CD-Action 01(82)/2003 - str. 84-88 - recenzja;

                         - CD-Action 02(83)/2003 - str. 99 - recenzja;

                         - Click 1/2003 - str. 34-35 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 02/2003 - str. 14-15 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry Extra 2/2003 - str. 20 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 2/2004 - str. 44-48 - instrukcja;

                         - Play 1/2003 - str. 45 - recenzja;

                         - Science fiction 23 luty/2003 - str. 4 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 1(121)/2003 - str. 26-27 - recenzja.

Opis: Ludzkość skolonizowała układ Słoneczny, ale między Ziemią a koloniami wcale różowo nie jest. Dochodzi do pierwszych zbrojnych incydentów. Niewiele później, mimo sprzeciwu Ziemi, kolonie deklarują niepodległość, a gdy ignorują żądania Ziemi, by tę deklarację odwołały, w Układzie Słonecznym wybucha wojna. W tym momencie rozpoczynamy grę po stronie Ziemian lub Marsjan (kolonistów żyjących na Marsie).


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2018 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl