Gry komputerowe

 


 

Heroes of Might and Magic IV

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: New World Computing - 2002.

Wydawca: New World Computing. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe (217x276x57)mm, 2 pudełka DVD, instrukcja - 124 strony (120x181)mm, 2 CD (gra), 2 CD (gry Heroes of Might and Magic oraz Heroes of Might and Magic II Gold).

Wymagania: Pentium II 300MHz, 128MB RAM, SVGA 4MB RAM z DirectX 8.0, CD-ROM 4x, 750MB HDD, Windows 95/98/Me/2000/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: - Action Plus 3(48)/2002 - str. 10 - zapowiedź;

                         - Action Plus 4(49)/2002 - str. 15-17 - recenzja;

                         - CD-Action 03(71)/2002 - str. 40-41 - recenzja;

                         - CD-Action 06(74)/2002 - str. 50-54 - recenzja;

                         - Click 25/2001 - str. 14-15 - recenzja;

                         - Click 5/2002 - str. 16-19 - recenzja;

                         - Click 6/2002 - str. 52-57 - poradnik;

                         - Click 7/2002 - str. 52-57 - poradnik;

                         - Komputer Świat Gry 3/2002 - str. 16 - zapowiedź;

                         - Komputer Świat Gry 6/2002 - str. 22-26 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 6/2002 - str. 54-58 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 9(105)/2001 - str. 26 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 10(106)/2001 - str. 18 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 5(113)/2002 - str. 68-71 - recenzja;?

                         - Świat Gier Komputerowych 6(114)/2002 - str. 71 - recenzja;?

                         - Świat Gier Komputerowych 6(114)/2002 - str. 86-91 - poradnik.?

Opis: Świat uległ zniszczeniu, Emilia Nighthaven stara się stworzyć królestwo w nowym świecie - Axeoth. Ma się ono jednak opierać na wartościach  wyniesionych ze starego świata. Wkrótce też z chłopki, którą była staje się królową nowego narodu. W tym wspaniałym planie chce jej przeszkodzić Gavin Magnus, władca byłych wyżyn Bracada. Przy pomocy Smoczych Golemów postanawia siłą wydrzeć tron prawowitej królowej. Krwawa wojna znów ogarnia zniszczony kraj.

 

Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: New World Computing - 2002.

Wydawca: New World Computing. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe (217x273x55)mm, pudełko CD, instrukcja - 19 stron (121x121)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium II 300MHz, 128MB RAM, SVGA 4MB RAM z DirectX 8.0, CD-ROM 4x, 100MB HDD, Windows 95/98/Me/2000/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa. 6 nowych kampanii, 4 nowe potwory, 16 nowych artefaktów, nowi bohaterowie, nowa ścieżka dźwiękowa, uaktualnienie multiplayer. Do działania wymaga gry "Heroes of Might and Magic IV".

Bibliografia:Action Plus 02(59)/2003 - str. 13 - recenzja;?

                         - CD-Action 02(83)/2003 - str. 52 - recenzja;

                         - Click 1/2003 - str. 45 - recenzja:?

                         - Gry Komputerowe 02/2003 - str. 48 - recenzja.

Opis: Przygody pięciu bohaterów zjednoczonych przez wspólny cel. Każdy z nich musi znaleźć potężny artefakt. Tylko połączenie mocy artefaktów oraz męstwo śmiałków może przynieść zwycięstwo nad szalonym czarodziejem Hexisem.

 

Heroes of Might and Magic IV: Winds of War

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: New World Computing - 2003.

Wydawca: New World Computing. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe, pudełko CD, instrukcja, 1 CD.

Wymagania: Pentium II 300MHz, 128MB RAM, SVGA 4MB RAM z DirectX 8.0, CD-ROM 4x, Windows 95/98/Me/2000/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa. 6 nowych kampanii, 34 nowe scenariusze, 3 nowe potwory, nowi bohaterowie, zmodyfikowany edytor map. Do działania wymaga gry "Heroes of Might and Magic IV".

Bibliografia: - CD-Action 06(87)/2003 - str. 66-67 - recenzja;

                         - Click 4/2003 - str. 6 - zapowiedź;

                         - Click 6/2003 - str. 42 - recenzja;?

                         - Gry Komputerowe 05/2003 - str. 26 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 6(126)/2003 - str. 46 - recenzja.?

Opis: Pięciu dowódców ma chrapkę na podbicie wielkiego królestwa Channonu, kolebki magii życia, zajmującego większą część północnego kontynentu Axeoth. Każdy z najeźdźców reprezentuje jedną z pięciu szkół magii.

 

Heroes of Might and Magic IV Złota Edycja

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: New World Computing - 2005.

Wydawca: New World Computing. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko DVD.

Wymagania: Pentium II 300MHz, 128MB RAM, SVGA 4MB RAM z DirectX 8.0, CD-ROM 4x, 750MB HDD, Windows 95/98/Me/2000/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa. Zawiera gry: "Heroes of Might and Magic IV", "Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm" i "Heroes of Might and Magic IV: Winds of War".

Bibliografia: - Komputer Świat Gry 5/2005 - str. 28 - recenzja.

Opis: Świat uległ zniszczeniu, Emilia Nighthaven stara się stworzyć królestwo w nowym świecie - Axeoth. Ma się ono jednak opierać na wartościach  wyniesionych ze starego świata. Wkrótce też z chłopki, którą była staje się królową nowego narodu. W tym wspaniałym planie chce jej przeszkodzić Gavin Magnus, władca byłych wyżyn Bracada. Przy pomocy Smoczych Golemów postanawia siłą wydrzeć tron prawowitej królowej. Krwawa wojna znów ogarnia zniszczony kraj.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl