Gry komputerowe

 


 

IronStorm

 

Typ: first person perspective.

Produkcja: 4x Studio - 2002.

Wydawca: Wanadoo Edition. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe (216x271x55)mm, pudełko CD, instrukcja - 28 stron (121x180)mm, 2 CD.

Wymagania: Pentium III 600MHz, 256MB RAM, GeForce 2 DirectX 8.1, 600MB HDD, CD-ROM 4x, Windows 95/Me/2000/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: - Action Plus 12(57)/2002 - str. 23 - recenzja;

                         - Action Plus 03(60)/2003 - str. 42-50 - poradnik;

                         - Action Plus 04(61)/2003 - str. 54-63 - poradnik;

                         - CD-Action 08(76)/2002 - str. 24-25 - zapowiedź;

                         - CD-Action 12(80)/2002 - str. 40-41 - recenzja;

                         - CD-Action 13(81)/2002 - str. 78-80 - recenzja;

                         - CD-Action 03(84)/2003 - str. 95 - recenzja;

                         - Click 9/2002 - str. 15 - zapowiedź;

                         - Click 11/2002 - str. 20-21 - recenzja;

                         - Click 1/2003 - str. 30-31 - recenzja;

                         - Click 2/2003 - str. 37 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 1/2003 - str. 34-35 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 11/2002 - str. 22 - zapowiedź;

                         - Komputer Świat Gry 4/2004 - str. 47 - recenzja;

                         - Play 11/2002 - str. 17 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 7(115)/2002 - str. 12 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 11(119)/2002 - str. 31 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 1(121)/2003 - str. 38-39 - recenzja.

Opis: Jest rok 1964. I wojna światowa, która rozpoczęła się w 1914 roku trwa nadal. Od wielu lat Niemcy przedziela na dwie części linia frontu. Zjednoczone siły Ameryki i Europy Zachodniej walczą przeciwko współczesnemu Dżyngis-Chanowi: Baronowi Nikołajowi Aleksandrowiczowi Ugenbergowi. Przywódca ten, zdławiwszy krwawo bolszewicką rewolucję, postawił sobie za cel stworzenie euroazjatyckiego imperium rozciągającego się od Atlantyku aż po Władywostok.

     Równowaga sił spowodowała, że od wielu lat żadna ze stron nie zdobyła wyraźnej przewagi. Dowództwo frontu zachodniego postanowiło opracować plan tajnej misji ataku na strategiczne cele sojuszu wschodniego. Wykonanie tej misji powierzono tobie.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl