Gry komputerowe

 


 

M.A.X.

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Sierra On-Line Inc - 1997.

Wydawca: Interplay. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe, instrukcja - 92 strony (148x210)mm, dodatek techniczny i poradnik - 9 stron (148x211)mm, 1 CD.

Wymagania: 486DX 66MHz, 8MB RAM, SVGA, 5MB HDD, MS-DOS 5.0/Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - CD-Action 7(7)/1996 - str. 42-43 - recenzja;?

                         - Gambler 9(46)/1997 - str. 94-96 - poradnik;

                         - Gambler 12(49)/1997 - str. 52-53 - poradnik;?

                         - PC Gamer  - str. 12-13 - zapowiedź;?

                         - Reset 5(1)/1997 - str. 22-23 - recenzja;

                         - Secret Service 3(44)/1997 - str. 56-57 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 2(50)/1997 - str. 26-27 - recenzja;?

                         - Świat Gier Komputerowych 6(54)/1997 - str. 46-48 - poradnik.

Opis: Ludzkość dosięgnął kataklizm. W jego następstwie doszło w kosmosie do krwawej rywalizacji ośmiu klanów usiłujących znaleźć sobie miejsce we wszechświecie. Prześcigają się wzajemnie w poszukiwaniu rudy i paliwa, koniecznych do rozwinięcia swej potęgi.


Copyright Sergeant AdOw © 2014 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl