Gry komputerowe

 


 

MechCommander

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Hasbro Intractive - 1998.

Wydawca: Microprose Software Inc. Polski wydawca: .

Zawartość: pudełko kartonowe, instrukcja, 1 CD.

Wymagania: Pentium 133MHz, 32MB RAM, SVGA 2MB RAM, 210MB HDD, Windows 95/98.

Uwagi: Gra osadzona w świecie gry planszowej "BattleTech".

Bibliografia: - CD-Action 07(26)/1998 - str. 38 - zapowiedź;

                         - Gry Komputerowe 9(50)/1998 - str. 32-34 - recenzja;

                         - Input-Output 1-2/1998 - str. 72-74 - recenzja;

                         - PC Gamer 9(13)/1997 str. 28 - zapowiedź;

                         - Reset 6(14)/1998 - str. 17 - zapowiedź;

                         - Reset 9(17)/1998 - str. 48-49 - recenzja;

                         - Secret Service 11(51)/1997 - str. 11 - zapowiedź;

                         - Secret Service 06(58)/1998 - str. 16-17 - zapowiedź;

                         - Secret Service 09(60)/1998 - str. 64-65 - recenzja;

                         - Secret Service 11(73)/1999 - str. 46 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 10(70)/1998 - str. 18-20 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 11(71)/1998 - str. 52-57 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 7(91)/2000 - str. 67 - recenzja.

Opis: Mamy XXXI stulecie. W rejonie gwiazdy Tau Wodnika, w układzie podwójnego słońca MX 14022, międzygwiezdne sondy Ziemian odkryły niezamieszkany, życiodajny system planetarny. Największą planetę systemu (żyzną i bogatą w minerały) nazwano Port Arthur i założono tam kolonię. Skolonizowany obszar nazwali Ziemianie Inner Sphere. Wkrótce powstał tu wysoko uprzemysłowiony region o federacyjnym systemie rządów.

     Jednak po czasach świetności przyszły ciężkie czasy. Sprzeczność interesów pomiędzy prowincjami spowodowała rozpad Federacji. Powstały Frakcje Ziemian, prowadzące między sobą zacięte walki wewnętrzne o hegemonię na planecie i niezawisłość od Starej Ziemi. W wyniku tych walk ulega niemal całkowitemu zniszczeniu główny oręż Federacji - Wielka Flota Galaktyczna, a Ziemia dystansuje się od tej secesji. Port Arthur staje się więc prawie bezbronną planetą. W tym właśnie czasie Inner Sphere zostaje zaatakowane z kosmosu przez agresywną rasę kosmitów, nazwaną Clans, z sąsiedniego gwiazdozbioru Pegaza. W obliczu zagrożenia, niedobitki frakcji Ziemian jednoczą się w Star League chcąc bronić się. Zarządzono powszechną mobilizację. W tym momencie wkraczamy do gry. Dowodzimy kompanią mechów.

 

MechCommander Gold

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Hasbro Intractive - 1999.

Wydawca: Microprose Software Inc. Polski wydawca: .

Zawartość: pudełko kartonowe (189x243x45)mm, pudełko CD, 1 CD.

Wymagania: Pentium 133MHz, 32MB RAM, SVGA 2MB RAM, CD-ROM 4x, 620MB HDD, Windows 95/98.

Uwagi: Kilka nowych mechów, sześć nowych podwozi mechów. Możliwość wykorzystania ostrzału artyleryjskiego. 12 nowych misji na planecie Cermak.

Bibliografia: - Secret Service 11(73)/1999 - str. 46 - recenzja.

Opis: Mamy XXXI stulecie. W rejonie gwiazdy Tau Wodnika, w układzie podwójnego słońca MX 14022, międzygwiezdne sondy Ziemian odkryły niezamieszkany, życiodajny system planetarny. Największą planetę systemu (żyzną i bogatą w minerały) nazwano Port Arthur i założono tam kolonię. Skolonizowany obszar nazwali Ziemianie Inner Sphere. Wkrótce powstał tu wysoko uprzemysłowiony region o federacyjnym systemie rządów.

     Jednak po czasach świetności przyszły ciężkie czasy. Sprzeczność interesów pomiędzy prowincjami spowodowała rozpad Federacji. Powstały Frakcje Ziemian, prowadzące między sobą zacięte walki wewnętrzne o hegemonię na planecie i niezawisłość od Starej Ziemi. W wyniku tych walk ulega niemal całkowitemu zniszczeniu główny oręż Federacji - Wielka Flota Galaktyczna, a Ziemia dystansuje się od tej secesji. Port Arthur staje się więc prawie bezbronną planetą. W tym właśnie czasie Inner Sphere zostaje zaatakowane z kosmosu przez agresywną rasę kosmitów, nazwaną Clans, z sąsiedniego gwiazdozbioru Pegaza. W obliczu zagrożenia, niedobitki frakcji Ziemian jednoczą się w Star League chcąc bronić się. Zarządzono powszechną mobilizację. W tym momencie wkraczamy do gry. Dowodzimy kompanią mechów.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl