Gry komputerowe

 


 

MechWarrior 3

 

Typ: symulator mechów.

Produkcja: MicroProse - 1999.

Wydawca: Hasbro Interactive. Polski wydawca: IPS Computer Group.

Zawartość: 1 CD.

Wymagania: Pentium 166MHz, 32MB RAM, SVGA, CD-ROM 4x, Windows 95/98.

Uwagi: Gra osadzona w świecie gry planszowej "BattleTech".

Bibliografia: - CD-Action 08(39)/1999 - str. 74-76 - recenzja;

                         - Gambler 8(69)/1999 - str. 30 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 7(60)/1999 - str. 44-46 - recenzja;

                         - Input-Output 6/1998 - str. 19 - zapowiedź;

                         - PC Gamer 7-8(12)/1997 - str. 33 - zapowiedź;?

                         - Reset 9(29)/1999 - str. 53-55 - recenzja;

                         - Secret Service 05(68)/1999 - str. 30-33 - recenzja;

                         - Secret Service 09(71)/1999 - str. 74-75 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 8(80)/1999 - str. 22-28 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 9(81)/1999 - str. 64-67 - poradnik.

Opis: Rok 3059, planeta Tranquil - baza Klanu Smoke Jade. Wojny klanów zakończyły się, teraz jednostki Gwiezdnej Ligi walczą z kilkoma opornymi, którzy nie chcą się podporządkować obowiązującym prawom. Wśród nich są członkowie Klanu Smoke Jaguar. Mając nikłe szanse na zwycięstwo, walczą tylko po to, aby pociągnąć za sobą jak najwięcej przeciwników. Musisz się zmierzyć z fanatykami, dla których liczy się tylko zwycięstwo lub śmierć na polu chwały.

 

MechWarrior 3: Pirate's Moon

 

Typ: symulator mechów.

Produkcja: MicroProse - 1999.

Wydawca: Hasbro Interactive. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: 1 CD.

Wymagania: Pentium 200MHz, 32MB RAM, SVGA, CD-ROM 4x, Windows 95/98.

Uwagi: 20 misji w dwóch kampaniach, 6 nowych mechów oraz 5 nowych rodzajów broni, 12 misji i wiele misji do przejścia. Wymaga gry "MechWarrior 3".

Bibliografia: - Secret Service 02(76)/2000 - str. 69 - recenzja.

Opis: Wojna z wrogimi klanami została zakończona, zapanował pokój. Jednak z okolic Nowego Pasa spływają doniesienia o atakach piratów. Piloci mechów znów muszą stawić się do walki. Miejscem akcji jest planeta Veil. Słabsze w tej okolicy siły Federacji nie były w stanie powstrzymać niezidentyfikowanych i obcych sił przed opanowaniem planety.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl