Gry komputerowe

 


 

Original War

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Altair Interactive - 2001.

Wydawca: Virgin Interactive Entertainment. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe (186x238x42)mm, 2 pudełka CD, instrukcja - 8 stron (204x144)mm, 2 CD.

Wymagania: Pentium II 266MHz, 64MB RAM, SVGA, CD-ROM 8x, Windows 98.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: - CD-Action 05(60)/2001 - str. 29 - zapowiedź;

                         - CD-Action 06(61)/2001 - str. 40-41 - recenzja;

                         - CD-Action 08(63)/2001 - str. 84-86 - recenzja;

                         - Click 22/2001 - str. 30 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 6/2001 - str. 17 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 11/2001 - str. 26-28 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 12/2001 - str. 66-70 - poradnik;

                         - Reset 5(49)/2001 - str. 18 - zapowiedź;

                         - Secret Service 04(89)/2001 - str. 76 - recenzja;

                         - Secret Service 11(95)/2001 - str. 73 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 9(93)/2000 - str. 11 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 11(119)/2002 - str. 6-8 - instrukcja.

Opis: W niedalekiej przyszłości odkryto dziwne urządzenie. Badania wykazały, że służy ono do przenoszenia się w czasie. Jednak jedynym "paliwem" dla tego urządzenia jest nowo odkryty minerał - syberyt, który występuje tylko na Syberii.

     Przenosząc się w czasie dwa miliony lat wstecz, gdy Syberia była jeszcze połączona z Alaską, mamy doprowadzić do tego, by złoża syberytu zostały przeniesione na Alaskę (grając Amerykanami) lub zapobiec temu (grając Rosjanami).


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl