Gry komputerowe

 


 

Polanie

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: USER - 1996.

Wydawca: USER.

Zawartość: pudełko kartonowe (189x245x55)mm, instrukcja - 24 strony (149x207)mm, 1 CD.

Wymagania: 486DX, 8MB RAM, VGA.

Uwagi: Wcześniej wydano grę na dyskietkach. Wersja na CD ma więcej scenariuszy i postaci oraz dodaną muzykę.

Bibliografia: - CD-Action 2(2)/1996 - str. 28 - recenzja;

                         - Gambler 6(31)/1996 - str. 78 - recenzja;

                         - Gambler 7(44)/1997 - str. 25 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 4(25)/96 - str. 19 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 4(33)/1997 - str. 32 - recenzja;

                         - PC Gamer 2-3(8)/1997 - str. 29 - zapowiedź

                         - Secret Service 5(35)/1996 - str. 56-57 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 3-4/1996 - str. 44 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 6(54)/1997 - str. 31 - recenzja;

                         - Top Secret 4(49)/1996 - str. 28-29 - poradnik.

Opis: Jest rok 698. Podczas nieobecności Mirka, syna księcia Polan, gród napadają sąsiednie plemiona. Pierwszą misją jest odbicie swojej osady z rąk wroga. Po wykonaniu tej misji zadanie w grze polegać będzie na opanowaniu terenu odpowiadającego całej ówczesnej Polsce podzielonej na 25 obszarów. Obszary te należą do czterech plemion: Mazowszan, Pomorzan, Weletów i Wiślan. Tak rozgrywa się pierwszy scenariusz - "Powrót Mirka", przeniesiony z wersji dyskietkowej. Pięć pozostałych scenariuszy (po kilka misji w każdym) dotyczy już podboju całego kontynentu.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl