Gry komputerowe

 


 

Reflux

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Metropolis Software House - 1998.

Wydawca: IPS Computer Group.

Zawartość: pudełko kartonowe (190x240x46)mm, instrukcja - 22 stron (149x210)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 133MHz, 16MB RAM, SVGA 2MB RAM z DirectX 5.0, 30MB HDD, Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - CD-Action 07(26)/1998 - str. 31 - zapowiedź;

                         - Gambler 7(56)/1998 - str. 31 - recenzja;

                         - Gambler 11(60)/1998 - str. 86-88 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 8(49)/1998 - str. 54-55 - recenzja;

                         - Input-Output 3/1998 - str. 38-40 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 1-2/2000 - str. 44-47 - instrukcja;

                         - PC Gamer 9(25)/1998 str. 57 - recenzja;

                         - Reset 3(11)/1998 - str. 14 - zapowiedź;

                         - Reset 9(17)/1998 - str. 40-41 - recenzja;

                         - Secret Service 10(50)/1997 - str. 18 - zapowiedź;

                         - Secret Service 03(55)/1998 - str. 15 - zapowiedź;

                         - Secret Service 06(58)/1998 - str. 36-37 - recenzja;

                         - Secret Service 10(61)/1998 - str. 78-82 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 9(69)/1998 - str. 26-27 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 1(73)/1999 - str. 54-55 - poradnik.

Opis: Pod koniec XXI wieku ludzie musieli przyznać się do błędu. Kolonizacja Marsa zdecydowanie przerosła ich możliwości, a mnożące się ofiary i rosnące koszty przesądziły o ewakuacji resztek kolonistów z Czerwonej Planety. Na Marsie zostały tylko na wpół zagospodarowane obszary i niewielkie oddziały wojskowe, mające dopilnować sprawnego zakończenia całej ewakuacji.

     Traf chciał, że jeden taki oddział natknął się na artefakt obcych. Po wnikliwych badaniach okazał się być olbrzymim działem wycelowanym w Ziemię. Okazało się też, że obcy mają tu powrócić za rok. Należało się więc należycie do tej wizyty przygotować. Ogłoszono więc przetarg: na Marsie do walki staną dwie firmy produkujące sprzęt dla wojska. Ta, której roboty lepiej sprawdzą się w potyczkach z konkurencją i różnego rodzaju testach, zdobędzie lukratywny kontrakt na uzbrojenie ziemskiej armii.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl