Gry komputerowe

 


 

Spellcross: Ostatnia Bitwa

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: JRC Interactive - 1998.

Wydawca: TopWare Interactive. Polski wydawca: TopWare Interactive.

Zawartość: pudełko kartonowe (193x222x40)mm, instrukcja - 64 strony (148x210)mm, 1 CD.

Wymagania: 486 100MHz, 12MB RAM, SVGA (640x480), CD-ROM 4x, 60MB HDD, MS-DOS 5.0/Windows 95/98.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: - CD-Action 08(27)/1998 - str. 66-67 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 11(52)/1998 - str. 53 - recenzja;

                         - Input-Output 4/1998 - str. 44-45 - recenzja;

                         - PC Gamer 9(25)/1998 str. 65 - recenzja;

                         - Reset 8(16)/1998 - str. 63 - recenzja;

                         - Secret Service 09(60)/1998 - str. 68 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 12(72)/1998 - str. 40 - recenzja.

Opis: Przełom tysiąclecia obfituje w cuda. Ma to związek z pragnieniami i oczekiwaniami ludzi. Ziemia stała się jednak celem masowej inwazji. Istniały tylko szczątkowe informacje o wrogu znanym jako Druga Strona. Wraz z nadejściem Obcych stała się rzecz niewiarygodna i niemożliwa dla naszej cywilizacji technicznej. Pradawne siły magii zaatakowały Ziemię grożąc jej zniszczeniem. Hordy Chaosu, służące Drugiej Stronie łamią wszelki opór, sieją strach i panikę. Cały świat stanął w płomieniach. Ustanowienie Sojuszu jest ostatnią iskierką nadziei. Armie, które przetrwały, z determinacją przygotowują siły oporu. Magia zapanowała nad światem, a zmarli powstają z grobów. Rozpoczyna się Ostatnia Bitwa.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl