Gry komputerowe

 


 

S.T.A.L.K.E.R. Czyste Niebo

 

Typ: first person shooter.

Produkcja: GSC Game World - 2008.

Wydawca: Deep Silver. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: obwoluta kartonowa, kartonowe pudełko DVD, instrukcja - 24 strony (120x181)mm, 1 DVD (gra), 1 CD (soundtrack), Mapa Zony (230x601)mm, 4 naklejki z insygniami frakcji.

Wymagania: Pentium 4 2.0GHz, 512MB RAM, grafika 128MB RAM z DirectX 8.0, 10GB HDD, Windows 2000/XP/Vista.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: - CD-Action - 09(156)/2008- str. 86-92 - recenzja;?

                         - CD-Action - 10(157)/2008 - str. 98 - recenzja .?

Opis: Rok 2011, jeden rok przed wydarzeniami znanymi z gry "S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla". Grupa stalkerów, przemytników ze skażonej strefy, dociera do serca Zony - elektrowni atomowej. Wkrótce po tym wybuch niezwykłej energii zmienia Zonę na zawsze. Zniknęły całe połacie terenów, aby na ich miejscu mogły się pojawić obszary nie odnotowane na żadnej mapie. Pojawiły się dziwne istoty, przez które nie można już spokojnie spać nawet w dawno ulokowanych kryjówkach. Zona ożyła nową niezwykłą siłą, której aktywności nikt nie może przewidzieć.

 

S.T.A.L.K.E.R. Czyste Niebo - Edycja kolekcjonerska

 

Typ: first person shooter.

Produkcja: GSC Game World - 2008.

Wydawca: Deep Silver. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: torba moro, obwoluta kartonowa, kartonowe pudełko DVD, instrukcja - 24 strony (120x181)mm, 1 DVD (gra), 1 CD (soundtrack), Mapa Zony (230x601)mm, Artbook - 48 stron (191x134)mm, 4 naklejki z insygniami frakcji, maska przeciwgazowa, zapalniczka z logo gry.

Wymagania: Pentium 4 2.0GHz, 512MB RAM, grafika 128MB RAM z DirectX 8.0, 10GB HDD, Windows 2000/XP/Vista.

Uwagi: Polska wersja językowa.

Bibliografia: .

Opis: Rok 2011, jeden rok przed wydarzeniami znanymi z gry "S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla". Grupa stalkerów, przemytników ze skażonej strefy, dociera do serca Zony - elektrowni atomowej. Wkrótce po tym wybuch niezwykłej energii zmienia Zonę na zawsze. Zniknęły całe połacie terenów, aby na ich miejscu mogły się pojawić obszary nie odnotowane na żadnej mapie. Pojawiły się dziwne istoty, przez które nie można już spokojnie spać nawet w dawno ulokowanych kryjówkach. Zona ożyła nową niezwykłą siłą, której aktywności nikt nie może przewidzieć.


Copyright Sergeant AdOw © 2014 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl