Gry komputerowe

 


 

Starcraft

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Blizzard Entertainment - 1998.

Wydawca: Blizzard Entertainment. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe (216x272x55)mm, pudełko CD, instrukcja - 96 stron (124x208)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 90MHz, 16MB RAM, SVGA, 80MB HDD, CD-ROM 2x, Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - Action Plus 5(5)/1998 - str. 16-21 - poradnik;

                         - Action Plus 8(8)/1998 - str. 15-18 - poradnik;

                         - CD-Action 06(25)/1998 - str. 86-88 - recenzja;

                         - CD-Action 09(52)/2000 - str. 100-101 - recenzja;?

                         - Gambler 7(56)/1998 - str. 78-81 - poradnik;?

                         - Gambler 8(57)/1998 - str. 80-83 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 12(30)/1996 - str. 14 - zapowiedź;

                         - Gry Komputerowe 8(49)/1998 - str. 72-73 - poradnik;

                         - Komputer Świat Gry Extra 2/2003 - str. 16 - recenzja;

                         - PC Gamer 7-8(12)/1997 - str. 30-31 - zapowiedź;

                         - PC Gamer 6(22)/1998 str. 38-40 - recenzja;

                         - Reset 3(11)/1998 - str. 18 - zapowiedź;

                         - Reset 5(13)/1998 - str. 26-27 - recenzja;

                         - Reset 7(15)/1998 - str. 71-75 - poradnik;

                         - Reset 9(17)/1998 - str. 72 - poradnik;

                         - Reset 10(18)/1998 - str. 72 - poradnik;

                         - Secret Service 04(56)/1998 - str. 26-27 - recenzja;

                         - Secret Service 05(57)/1998 - str. 72-74 - recenzja;

                         - Secret Service 06(58)/1998 - str. 78-79 - poradnik;

                         - Secret Service 7-8(59)/1998 - str. 74-80 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 5(53)/1997 - str. 10 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 2(62)/1998 - str. 14-15 - recenzja;?

                         - Świat Gier Komputerowych 5(65)/1998 - str. 16-19 - recenzja;?

                         - Świat Gier Komputerowych 7(67)/1998 - str. 59-61 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 8(68)/1998 - str. 58-63 - poradnik.

Opis: Daleka przyszłość.

Terranie. Od czasów XX w. Ziemia zaludniła się w zastraszającym tempie i niebawem spadła na nią plaga głodu i inne rozmaitości. Skala przestępczości przekroczyła wszelkie wskaźniki i postanowiono wyekspediować co agresywniejsze osobniki do nowo odkrytych światów. Jednak w systemach naprowadzania statków coś poszło nie tak i zostały zepchnięte z wyznaczonej trasy. Statki wylądowały więc na różnych światach nie wiedząc nic o innych. Po wielu latach kolonie wzrosły w siłę i musiały stawić czoła przeciwnościom, na które zupełnie nie były przygotowane.

Zergowie. Doskonale rozwinięta rasa Xel'Naga, której jedynym celem istnienia było modyfikowanie kodu genetycznego napotkanych istot, chciała stworzyć rasę pokojową i marzącą o samodoskonaleniu. Zergowie wywodzą się z małych insektów, poprzez  bezustanne przyswajanie nowych informacji zawartych w ciałach gatunków od nich potężniejszych, doszli do kresu swej drogi do doskonałości. Pozostali im tylko Ziemianie i cel ostateczny - Protossi.

Protossi. Pierwsze dzieło Xel'Naga. W czasie jednak Eonu Wojny, zapoczątkowanego atakiem na swych twórców, zmienili się w bezwzględnych zabójców.

 

Starcraft: Insurrection

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Blizzard Entertainment - 1998.

Wydawca: Blizzard Entertainment. Polski wydawca: .

Zawartość: .

Wymagania: Pentium 90MHz, 16MB RAM, SVGA, CD-ROM 2x, Windows 95.

Uwagi: 100 nowych map i około 30 misji single player.

Bibliografia: - 8(16)/1998 - str. 70-71 - poradnik.

Opis: .

 

Starcraft: Brood War

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Blizzard Entertainment - 1998.

Wydawca: Blizzard Entertainment. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe (216x273x55)mm, pudełko CD, instrukcja uk - 22 strony (122x119)mm, instrukcja pl - 22 strony (121x121)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 90MHz, 16MB RAM, SVGA, 40MB HDD, CD-ROM 2x, Windows 95/98.

Uwagi: 100 nowych map multiplayer, 26 nowych scenariuszy podzielonych na 3 kampanie (dla każdej rasy), po dwie nowe jednostki dla Terran i Zergów oraz trzy dla Protossów, kilka ulepszeń dla jednostek. Wymaga gry "Starcraft".

Bibliografia: - Action Plus 04(16)/1999 - str. 18-27 - poradnik;?

                         - CD-Action 03(34)/1999 - str. 40-41 - recenzja;

                         - Gambler 3(64)/1999 - str. 28 - recenzja;?

                         - Gry Komputerowe 8(49)/1998 - str. 16 - zapowiedź;

                         - Gry Komputerowe 11(52)/1998 - str. 20 - zapowiedź;

                         - Gry Komputerowe 4(57)/1999 - str. 43 - recenzja;?

                         - Input-Output 2(8)/1999 - str. 38 - recenzja;

                         - PC Games 2/1998 - str. 44-47 - recenzja;?

                         - PC Games 2-3/1999 str. 124 - recenzja;

                         - PC Games 2-3/1999 str. 142-147 - poradnik;

                         - PC Games 4/1999 - str. 168-173 - poradnik;?

                         - Reset 1(21)/1999 - str. 16-17 - recenzja;

                         - Reset 2(22)/1999 - str. 61 - recenzja;

                         - Reset 11(19)/1998 - str. 70 - recenzja;

                         - Secret Service 12(63)/1998 - str. 22-23 - recenzja;

                         - Secret Service 02(65)/1999 - str. 46-47 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 12(72)/1998 - str. 12 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 2(74)/1999 - str. 50-51 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 3(75)/1999 - str. 56-61 - poradnik.

Opis: .


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl