Gry komputerowe

 


 

Starsiege

 

Typ: symulator maszyn kroczących.

Produkcja: Dynamix - 1998.

Wydawca: Sierra On-Line Inc. Polski wydawca: .

Zawartość: .

Wymagania: Pentium 166MHz, 32MB RAM, SVGA 3Dfx DirectX 6, CD-ROM 4x, Windows 95/98.

Uwagi: Kontynuacja serii gier "Earthsiege".

Bibliografia: - Action Plus 07(19)/1999 - str. 21-23 - poradnik;

                         - CD-Action 05(24)/1998 - str. 26-27 - zapowiedź;

                         - Input-Output 3(9)/1999 - str. 29 - recenzja;

                         - PC Games 6/1999 str. 86-89 - recenzja;

                         - Reset 3(23)/1999 - str. 18 - zapowiedź;

                         - Reset 6(26)/1999 - str. 42-43 - recenzja;

                         - Secret Service 04(67)/1999 - str. 32-33 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 6(78)/1999 - str. 51-58 - poradnik.

Opis: Pod koniec XXVI wieku prace nad stworzeniem sztucznej inteligencji osiągnęły moment przełomowy. W tajnych laboratoriach wojskowych stworzono wreszcie intelekt dorównujący (a wkrótce się okazało, że przewyższający) ludzką inteligencję. Niepomni doświadczeń z przeszłości wojskowi oparli na tym nowym projekcie plany ziemskich sił obronnych. Armia robotów, koordynowana przez superintelekt znany jako Prometeusz, zajęła pozycje w strategicznych punktach całego globu. Niestety, szybko okazało się, że była to zgubna decyzja. Ludzkości w ostatniej chwili udało się odeprzeć zagrożenie.

     Po zniszczeniu w 2627 roku księżycowej bazy robotów (zwanych teraz Cybridami) nastąpiły na Ziemi duże zmiany. Naczelny dowódca sił zbrojnych obwołał się cesarzem, a w koloniach położonych na obrzeżach Układu Słonecznego rozpoczęły się prześladowania.

     W roku 2826 na Marsie buntownicy odkryli tajemnicze pozostałości po zaginionej cywilizacji Obcych. Opracowana na tej podstawie broń dała nadzieję na sukces w starciu z wojskami imperialnymi. Na czele obu armii stanęli rodzeni bracia. Po stronie imperium był to Cannon Weathers, najstarszy syn starej szlacheckiej rodziny. Rebeliantom zaś przewodzi młodszy z braci, Harabec. Do starcia dochodzi na Czerwonej Planecie. Dość szybko przewagę zyskują buntownicy. Jednak po kilku tygodniach okazuje się, że nasza ojczysta planeta jest zagrożona. Cybrydzi wrócili.

 

Starsiege Tribes

 

Typ: .

Produkcja: Dynamix - 1998.

Wydawca: Sierra On-Line Inc. Polski wydawca: .

Zawartość: .

Wymagania: Pentium 166MHz, 32MB RAM, SVGA 3Dfx DirectX 6, CD-ROM 4x, Windows 95/98.

Uwagi: .

Bibliografia: - Gry Komputerowe 11(52)/1998 - str. 21 - zapowiedź;

                         - PC Games 1/1998 - str. 26-28 - zapowiedź;

                         - Secret Service 02(65)/1999 - str. 27 - recenzja.

Opis: .

 

Starsiege Universe

 

Typ: symulator maszyn kroczących.

Produkcja: Dynamix - 1998.

Wydawca: Sierra On-Line Inc. Polski wydawca: .

Zawartość: pudełko kartonowe (188x234x65)mm, 2 pudełka CD, instrukcja UK - 184 strony + 80 stron (211x148)mm, klawiszologia (210x148)mm, 2 CD (Starsiege), 1 CD (Starsiege Tribes).

Wymagania: Pentium 166MHz, 32MB RAM, SVGA 3Dfx DirectX 6, CD-ROM 4x, Windows 95/98.

Uwagi: Zawiera grę Starsiege oraz Starsiege Tribes.

Bibliografia: .

Opis: Pod koniec XXVI wieku prace nad stworzeniem sztucznej inteligencji osiągnęły moment przełomowy. W tajnych laboratoriach wojskowych stworzono wreszcie intelekt dorównujący (a wkrótce się okazało, że przewyższający) ludzką inteligencję. Niepomni doświadczeń z przeszłości wojskowi oparli na tym nowym projekcie plany ziemskich sił obronnych. Armia robotów, koordynowana przez superintelekt znany jako Prometeusz, zajęła pozycje w strategicznych punktach całego globu. Niestety, szybko okazało się, że była to zgubna decyzja. Ludzkości w ostatniej chwili udało się odeprzeć zagrożenie.

     Po zniszczeniu w 2627 roku księżycowej bazy robotów (zwanych teraz Cybridami) nastąpiły na Ziemi duże zmiany. Naczelny dowódca sił zbrojnych obwołał się cesarzem, a w koloniach położonych na obrzeżach Układu Słonecznego rozpoczęły się prześladowania.

     W roku 2826 na Marsie buntownicy odkryli tajemnicze pozostałości po zaginionej cywilizacji Obcych. Opracowana na tej podstawie broń dała nadzieję na sukces w starciu z wojskami imperialnymi. Na czele obu armii stanęli rodzeni bracia. Po stronie imperium był to Cannon Weathers, najstarszy syn starej szlacheckiej rodziny. Rebeliantom zaś przewodzi młodszy z braci, Harabec. Do starcia dochodzi na Czerwonej Planecie. Dość szybko przewagę zyskują buntownicy. Jednak po kilku tygodniach okazuje się, że nasza ojczysta planeta jest zagrożona. Cybrydzi wrócili.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl