Gry komputerowe

 


 

Syndicate Wars

 

Typ: strategia w czasie rzeczywistym.

Produkcja: Bullfrog Production Ltd - 1996.

Wydawca: Electronic Arts. Polski wydawca: IPS Computer Group.

Zawartość: pudełko kartonowe (190x240x47)mm, pudełko CD, instrukcja - 32 strony (144x209)mm, przewodnik techniczny - 12 stron (142x209)mm, 1 CD.

Wymagania: 486DX2 66MHz, 8MB RAM, SVGA, 55MB HDD, MS DOS 5.0/Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - Gambler 12(37)/1996 - str. 22 - recenzja;

                         - Gambler 1(38)/1997 - str. 58-61 - poradnik;

                         - Gambler 11(60)/1998 - str. 34-35 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 11(29)/1996 - str. 26-27 - recenzja;

                         - PC Gamer 1(1)/1996 - str. 13 - zapowiedź;

                         - Secret Service 11(40)/1996 - str. 66 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 10(46)/1996 - str. 20-21 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 3(51)/1997 - str. 50-51 - poradnik.

Opis: Akcja dzieje się około 50 lat po części pierwszej. Przez ten czas EuroCorp praktycznie przejął władzę nad całą Ziemią. Do kontroli ludzi używa specjalnych chipów, zamontowanych na ich karkach i podłączonych bezpośrednio do mózgów. Chipy te emulują wszystkie wyższe funkcje myślowe. W ten sposób ludzie żyją w świecie stworzonym przez komputer. Dzieje się tak, aż do momentu pojawienia się tajemniczego Kościoła Nowej Epoki. Jest to parareligijna organizacja przeciwstawiająca się EuroCorpowi. Chce doprowadzić do upadku Syndykatu poprzez tajemniczy Kataklizm - wirusa komputerowego, który wpuszczony do tej gigantycznej sieci komputerowej, spowoduje, że ludzie wyzwolą się spod kontroli chipów i zaczną widzieć świat taki, jaki jest naprawdę. Oczywiście EuroCorp nie może do tego dopuścić i w ten sposób rozpoczyna się Wojna Syndykatów.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl