Gry komputerowe

 


 

UFO: Enemy Unknown

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: Microprose Software Inc - 1994.

Wydawca: Microprose Software Inc. Polski wydawca: IPS Computer Group.

Zawartość: pudełko kartonowe (189x240x48)mm, instrukcja - 128 stron (140x195)mm, dodatek techniczny - 12 stron (141x195)mm, 3 dyskietki.

Wymagania: 386 40MHz, 2MB RAM, VGA, 12MB HDD, MS-DOS 5.0.

Uwagi: Wydano też na CD-ROM-ie.

Bibliografia: - Bajtek 11(111)/1994 - str. 48 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 7-8(17)/1995 - str. 34-35 - poradnik;

                         - Reset 7(15)/1998 - str. 20 - recenzja;

                         - Secret Service 6(14)/1994 - str. 44 - poradnik;

                         - Secret Service 1(20)/1995 - str. 46 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 9/1994 - str. 42-43 - poradnik;

                         - Top Secret 6(27)/1994 - str. 16-17 - poradnik.

Opis: Jest rok 1999. Nieznane obiekty latające coraz częściej odwiedzają naszą planetę. Kosmici porywają osobników rasy ludzkiej, aby dokonywać na nich eksperymentów. Wiele państw podejmowało samodzielne próby pokonania kosmitów. Japończycy, przodujący w myśli technicznej, w sierpniu 1998 roku tworzą oddziały Kiryu-Kai, lecz nie są w stanie sprostać przeciwnikowi w pojedynkę. Okazuje się, że jest to problem globalny i pojedyncze kraje nie są zdolne do samodzielnej walki.

     11 grudnia 1998 roku, w Genewie, na tajnym spotkaniu zebrali się przedstawiciele najbardziej rozwiniętych ekonomicznie państw świata. Zdecydowano się na powołanie niezależnej organizacji do badania i zwalczania zagrożenia ze strony kosmitów. Zdecydowano, że do jej dyspozycji będą najlepsi ludzie, którzy będą pracować jako jedna wielonarodowa organizacja zbrojna. Została ona nazwana Extraterrestrial Combat Unit (Siły Zwalczania Zagrożenia Pozaziemskiego), czyli w skrócie: X-COM.

     Aby obronić Ziemię przed inwazją UFO należy pieniądze dostarczane przez rządy umiejętnie podzielić na: budowę baz, ich rozbudowę, zakup sprzętów potrzebnych do walki, najecie ludzi. Należy również wysyłać swoich żołnierzy do miejsc lądowań UFO, gdzie następuje walka taktyczna kilku- (lub kilkunastoosobowgo) oddziału z najeźdźcami. Zdobyty w czasie tych misji sprzęt obcych można badać, dzięki czemu można go następnie wykorzystać, zwiększając w ten sposób swoje szanse. Najeźdźcy mają bardziej rozwiniętą technologię, dlatego badania naukowe są niezbędne.

 

UFO Defense

 

Typ: strategia turowa.

Produkcja: Microprose Software Inc - 1997.

Wydawca: Microprose Software Inc. Polski wydawca: .

Zawartość: pudełko CD, instrukcja - 7 stron (121x121)mm, instrukcja pdf - 134 strony, płyta CD.

Wymagania: 386 33MHz, 4MB RAM, VGA, 12MB HDD, CD-ROM 2x, MS-DOS 5.0.

Uwagi: .

Bibliografia: - Bajtek 11(111)/1994 - str. 48 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 7-8(17)/1995 - str. 34-35 - poradnik;

                         - Reset 7(15)/1998 - str. 20 - recenzja;

                         - Secret Service 6(14)/1994 - str. 44 - poradnik;

                         - Secret Service 1(20)/1995 - str. 46 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 9/1994 - str. 42-43 - poradnik;

                         - Top Secret 6(27)/1994 - str. 16-17 - poradnik.

Opis: Jest rok 1999. Nieznane obiekty latające coraz częściej odwiedzają naszą planetę. Kosmici porywają osobników rasy ludzkiej, aby dokonywać na nich eksperymentów. Wiele państw podejmowało samodzielne próby pokonania kosmitów. Japończycy, przodujący w myśli technicznej, w sierpniu 1998 roku tworzą oddziały Kiryu-Kai, lecz nie są w stanie sprostać przeciwnikowi w pojedynkę. Okazuje się, że jest to problem globalny i pojedyncze kraje nie są zdolne do samodzielnej walki.

     11 grudnia 1998 roku, w Genewie, na tajnym spotkaniu zebrali się przedstawiciele najbardziej rozwiniętych ekonomicznie państw świata. Zdecydowano się na powołanie niezależnej organizacji do badania i zwalczania zagrożenia ze strony kosmitów. Zdecydowano, że do jej dyspozycji będą najlepsi ludzie, którzy będą pracować jako jedna wielonarodowa organizacja zbrojna. Została ona nazwana Extraterrestrial Combat Unit (Siły Zwalczania Zagrożenia Pozaziemskiego), czyli w skrócie: X-COM.

     Aby obronić Ziemię przed inwazją UFO należy pieniądze dostarczane przez rządy umiejętnie podzielić na: budowę baz, ich rozbudowę, zakup sprzętów potrzebnych do walki, najecie ludzi. Należy również wysyłać swoich żołnierzy do miejsc lądowań UFO, gdzie następuje walka taktyczna kilku- (lub kilkunastoosobowgo) oddziału z najeźdźcami. Zdobyty w czasie tych misji sprzęt obcych można badać, dzięki czemu można go następnie wykorzystać, zwiększając w ten sposób swoje szanse. Najeźdźcy mają bardziej rozwiniętą technologię, dlatego badania naukowe są niezbędne.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl