Gry komputerowe

 


 

Warhammer 40,000: Dawn of War

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Relic Entertainment - 2004.

Wydawca: THQ. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko DVD, instrukcja - 56 stron (121x180)mm, 2 dwustronne plakaty jednostek (707x177)mm, 3 CD.

Wymagania: Pentium III 1,4GHz, 256MB RAM, grafika 3D 32MB RAM z DirectX 9.0b, CD-ROM 4x, 2GB HDD, Windows 98/2000/Me/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa. Dostępne są cztery rasy (Kosmiczni Marines, Orki, Eldarzy i Kosmiczni Marines Chaosu), ale kampania dotyczy Kosmicznych Marines.

Bibliografia: - CD-Action 11(105)/2004 - str. 38-39 - recenzja;

                         - Click 9/2004 - str. 19 - zapowiedź;

                         - Click 11/2004 - str. 44-45 - recenzja;

                         - Click 1/2005 - str. 60-61 – poradnik;

                         - Gry Komputerowe 12/2004 - str. 14-16 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 11/2004 - str. 18 - recenzja;?

                         - Komputer Świat Gry 1/2005 - str. 32-34 - recenzja;

                         - Komputer Świat Gry 1/2005 - str. 64-66 - poradnik;

                         - Play 8/2004 - str. 12 - recenzja;

                         - Play 4/2004 - str. 24-25 - recenzja;

                         - Play 11/2004 - str. 48-49 - recenzja.

Opis: Tajemniczy i zrytualizowany Zakon Kosmicznych Marines, Krwawe Kruki, ma chwalebną historię heroicznych walk za Imperium. Jednak w przeciwieństwie do niektórych Zakonów, niewiele wiadomo o początkach Krwawych Kruków. Zapisy Zakonu zaginęły lub zostały zniszczone. Chcąc nadrobić brak wiedzy o własnych korzeniach, Krwawe Kruki mają obsesję na punkcie gromadzenia informacji. Są też obdarzeni silnymi talentami psychicznymi, wyjątkowo wielu braci wykazuje moce psychiczne. Liczne i wyraźne zwycięstwa Zakonu przypisuje się połączeniu talentów psychicznych i ciągłych, wyczerpujących badań.

     Jesteś Gabriel Angelos, dowódca Kosmicznych Marines z Zakonu Kosmicznych Marines, który usiłuje zapobiec inwazji Orków na jego planetę.

 

Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Relic Entertainment - 2005.

Wydawca: THQ. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko DVD, instrukcja - 20 stron (120x181)mm, 5 dwustronnych plakatów jednostek i budynków (267x178)mm, 2 CD.

Wymagania: Pentium III 1,8GHz, 256MB RAM, grafika 3D 32MB RAM z DirectX 9.0b, CD-ROM 4x, 2,5GB HDD, Windows 98/2000/Me/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa. Nowa rasa (Gwardia Imperialna), po jednej nowej jednostce do pozostałych ras. Wymaga gry "Warhammer 40,000: Dawn of War".

Bibliografia: .

Opis: Gwardia Imperialna wciąż pozostaje ludzkim czynnikiem w nieludzkiej galaktyce. Zwykli ludzie, stojący ramię w ramię, wyposażeni w kamizelki kuloodporne i karabiny laserowe formują szereg, aby odeprzeć niekończące się fale demonów, obcych i wszelkich innych wrogów Imperium. Za kordonem piechoty, ciągła kanonada czołgów odgrywa znajomy rytm, który ustaje dopiero po zniszczeniu celu.

 

Warhammer 40,000: Dawn of War - Dark Crusade

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Relic Entertainment - 2006.

Wydawca: THQ. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko DVD, instrukcja - 28 stron (121x181)mm, 1 DVD.

Wymagania: Pentium 4 2,0GHz, 512MB RAM, grafika 3D 64MB RAM z DirectX 9.0b, DVD-ROM 4x, 4,5GB HDD, Windows 2000/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa. Dwie nowe rasy (Dominium Tau i Nekroni), po jednej nowej jednostce i po dwie nowe zdolności do pozostałych ras. Samodzielny dodatek.

Bibliografia: .

Opis: Planeta Kronus, znajdująca się na zewnętrznej krawędzi Imperium Człowieka, została podbita przez Dominium Tau. Jednakże planeta ta szybko znalazła się w centrum zainteresowania także innych mocy. Nekroni, pogrążeni pod powierzchnią planety w trwającym 60 mln. lat letargu zaczynają się budzić. Wieści o zagrożeniu ze strony Nekronów na Kronus szybko rozeszły się po galaktyce. Na jej powierzchni pojawiły się inne siły, aby przejąć nad nią kontrolę. O władzę nad planetą zmagać się będzie siedem różnych ras.

 

Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Relic Entertainment - 2008.

Wydawca: THQ. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko DVD, instrukcja - 27 stron (121x180)mm, 1 DVD.

Wymagania: Pentium 4 2,0GHz, 512MB RAM, grafika 3D 64MB RAM z DirectX 9.0c, DVD-ROM 8x, 3,5GB HDD, Windows 2000/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa. Dwie nowe rasy (Siostry Bitwy i Mroczni Eldarzy), po jednej nowej jednostce do pozostałych ras. Samodzielny dodatek.

Bibliografia: - Cyber Mycha 04/2008 - str. 46-48 - recenzja.

Opis: Szalejące w całej galaktyce niekończące się konflikty zawitają wkrótce do układu Kaurava. Ta grupa małych planet będzie areną straszliwych zmagań - potężna Burza Spaczni wypluła tu plugawych Kosmicznych Marines Chaosu, a inne potęgi interweniują, aby ich powstrzymać lub powiększyć własne imperia. 

 

Warhammer 40,000: Dawn of War - Uniwersum

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Relic Entertainment - 2008.

Wydawca: THQ. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: kartonowa obwoluta, 4 pudełka DVD, instrukcja Dawn of War - 56 stron (121x180)mm, instrukcja Winter Assault - 20 stron (120x181)mm, instrukcja Dark Crusade - 28 stron (121x181)mm, instrukcja Soulstorm - 27 stron (121x180)mm, 4 DVD (gry), 1 CD Oblicza Wojny (materiały dodatkowe), poradnik - 108 stron (134x191)mm, album Oblicza Wojny - 64 strony (135x191)mm.

Wymagania: Pentium 4 2,0GHz, 512MB RAM, grafika 3D 64MB RAM z DirectX 9.0c, DVD-ROM 8x, 4,0GB HDD, Windows 2000/XP.

Uwagi: Polska wersja językowa. Zawiera gry: "Warhammer 40,000: Dawn of War", "Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault", "Warhammer 40,000: Dawn of War - Dark Crusade" i "Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm".

Bibliografia: .

Opis: Tajemniczy i zrytualizowany Zakon Kosmicznych Marines, Krwawe Kruki, ma chwalebną historię heroicznych walk za Imperium. Jednak w przeciwieństwie do niektórych Zakonów, niewiele wiadomo o początkach Krwawych Kruków. Zapisy Zakonu zaginęły lub zostały zniszczone. Chcąc nadrobić brak wiedzy o własnych korzeniach, Krwawe Kruki mają obsesję na punkcie gromadzenia informacji. Są też obdarzeni silnymi talentami psychicznymi, wyjątkowo wielu braci wykazuje moce psychiczne. Liczne i wyraźne zwycięstwa Zakonu przypisuje się połączeniu talentów psychicznych i ciągłych, wyczerpujących badań.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl