Typ:
strategia czasu rzeczywistego.
Produkcja:
Blizzard Entertainment - 2002.
Wydawca:
Blizzard Entertainment. Polski wydawca: CD
Projekt.
Zawartość:
pudełko kartonowe (187x236x43)mm, pudełko CD, instrukcja - 65 stron (116x181)mm,
drzewko budowli (229x180)mm, 1 CD (gra), 1
CD (soundtrack).
Wymagania:
Pentium II 400MHz, 128MB RAM, SVGA 3D 8MB RAM DirectX 8.1, CD-ROM 4x, 700MB
HDD, Windows 98/Me/2000/XP.
Uwagi:
.
Bibliografia:
- CD-Action 09(52)/2000 - str. 28-30 -
zapowiedź;
-
CD-Action
05(73)/2002 - str. 24-26 - zapowiedź;
-
CD-Action
06(74)/2002 - str. 42-43 - recenzja;
-
CD-Action
08(76)/2002 - str. 50-54 - recenzja;
-
CD-Action
09(77)/2002 - str. 100 - recenzja;
-
CD-Action
10(78)/2002 - str. 107-109 - poradnik;
-
Click
3/2000 - str. 7 - zapowiedź;
-
Click
16/2000 - str. 6-7 - zapowiedź;
-
Click
5/2002 - str. 10-11 - zapowiedź;
-
Click
6/2002 - str. 18-19 - recenzja;
-
Click
9/2002 - str. 52-59 - poradnik;
-
Click
10/2002 - str. 52-57 - poradnik;
-
Gry
Komputerowe 3-4(80)/2001 - str. 28-30 - zapowiedź;
-
Gry
Komputerowe 8/2002 - str. 26-28 - recenzja;
-
Komputer
Świat Gry 6/2002 - str. 14 - recenzja;
-
Komputer
Świat Gry 9/2002 - str. 20-24 - recenzja;
-
Komputer
Świat Gry 9/2002 - str. 54-60 - poradnik;
-
Komputer
Świat Gry Extra 2/2003 - str. 17 - recenzja;
-
Reset
1(33)/2000 - str. 20-21 - zapowiedź;
-
Reset
10(42)/2000 - str. 26-27 - zapowiedź;
-
Secret
Service 10(72)/1999 - str. 19 - zapowiedź;
-
Secret
Service 11(73)/1999 - str. 23 - zapowiedź;
-
Secret
Service 7-8(81)/2000 - str. 23 - zapowiedź;
-
Świat
Gier Komputerowych 11(83)/1999 - str. 10 - zapowiedź;
- Świat Gier Komputerowych 4(112)/2002 - str. 26-29 - recenzja;
-
Świat Gier Komputerowych 6(114)/2002 - str. 24-27 -
recenzja.
Opis:
Akcja dzieje się w krainie Azeroth 15 lat po Drugiej Wojnie. Młody ork Thrall został
pojmany przez ludzi. Niewolnicze życie nie było jednak w stanie zwyciężyć
jego dumy i złamać wojowniczego ducha. Dzięki odwadze i przebiegłości
udaje mu się zbiec z niewoli. Thrall odnajduje siedliska swoich ziomków
i po pewnym czasie udaje mu się zjednoczyć kilka klanów, tworząc związek
nazwany Alliance. W oddalonej od ludzkich siedzib puszczy powstaje obóz
pragnących walki z ludźmi orków. Nowym przywódcą hordy zostaje Thrall.
Orki powoli odzyskują utraconą siłę militarną i szykują się do
wojny z ludźmi.
Tymczasem nad ludźmi i orkami rozciąga się wizja niespodziewanej zagłady.
Z otchłani piekieł nadciąga Burning Legion, armia umarłych i demonów,
których celem jest zniszczenie wszystkiego, co napotka na swej drodze. |