Gry komputerowe

 


 

War Wind

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: SSI - 1996.

Wydawca: Mindscape. Polski wydawca: Optimus Bis.

Zawartość: pudełko kartonowe, instrukcja - 107 stron (142x216)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 60MHz, 16MB RAM, SVGA 1MB RAM, 5MB HDD CD-ROM 2x, Windows 95.

Uwagi: .

Bibliografia: - CD-Action 5(5)/1996 - str. 26-30 - poradnik;

                         - Gambler 1(38)/1997 - str. 18 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 4(33)/1997 - str. 62-63 - poradnik;?

                         - Secret Service 2(43)/1997 - str. 62-63 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 1(49)/1997 - str. 22-23 - recenzja;?

                         - Świat Gier Komputerowych 9(57)/1997 - str. 43-45 - poradnik.?

Opis: Yavaun jest planetą w przeważającej części tyranizowaną przez siły imperium wężopodobnej rasy Tha'Roon przy akceptacji wszystkich mieszkańców. Kolos jest obecnie szarpany wewnętrznymi konfliktami. Usiłują to wykorzystać dotychczasowi niewolnicy - rasa inżynierów Eaggra. Starania te są tłumione przez wojowników Obblinox, rasy służącej imperium, która jednocześnie zmierza do eliminowania wpływów Tha'Roonów i przejęcia władzy na planecie. Imperium uwikłane jest jeszcze w wojnę z jedyną nie podbitą dotąd rasą - Shama'Li, która ma słabo rozwiniętą technikę, ale włada tajemniczymi szamańskimi mocami. Planetę zamieszkuje też kilkanaście gatunków zwierząt, które też potrafią bronić swego terytorium.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl