Gry komputerowe

 


 

Waterworld: The Quest for Dry Land

 

Typ: strategia czasu rzeczywistego.

Produkcja: Universal City Studios Inc. - 1997.

Wydawca: Interplay. Polski wydawca: CD Projekt.

Zawartość: pudełko kartonowe, pudełko CD, instrukcja - 24 strony (149x211)mm, 1 CD.

Wymagania: Pentium 90MHz, 16MB RAM, SVGA, CD-ROM 2x, 65MB HDD, MS-DOS 6.2/Windows 95.

Uwagi: Na podstawie filmu "Wodny Świat".

Bibliografia: - Gry Komputerowe 7-8(36)/1997 - str. 18 - zapowiedź;?

                         - Gry Komputerowe 3(44)/1998 - str. 52 - recenzja;

                         - Reset 12(8)/1997 - str. 38 - recenzja;

                         - Secret Service 11(51)/1997 - str. 36-37 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 12(60)/1997 - str. 35 - recenzja.

Opis: Niedaleka przyszłość po tym, jak lodowce na biegunach uległy stopieniu wskutek globalnego ocieplenia. Wszystkie kontynenty zostały zalane wodą. Cywilizacja ludzka przestała istnieć, ocaleli nieliczni. Ludzkość żyje na skonstruowanych przez siebie sztucznych wyspach zwanych Atolami. Życie w Wodnym Świecie kierują nowe prawa. Wszystko, co zostało ocalone przed zalaniem, musi być obecnie pilnie strzeżone i w kółko utylizowane. Jedyną bowiem możliwością zdobycia towarów jest wymiana na inne lub ograbianie słabszych.

     Mieszkańcy Atoli nie są jedynymi ocalałymi. Na bezkresach wód żyją samotni żeglarze, podróżujący od wyspy do wyspy i handlujący wszelkiego rodzaju dobrami. W świecie tym żyją też Smokersi, którzy wykorzystują każdą sposobność, aby zabrać napotkanym ofiarom wszystko, czego potrzebują.

     Jesteś przywódcą jednego z Atoli. Twoim zadaniem będzie opracowanie strategii ataków na inne wyspy w celu zdobycia surowców oraz zaplanowanie obrony własnego Atolu.


Copyright Sergeant AdOw © 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl