Gry komputerowe

 


 

X-COM: Apocalypse

 

Typ: strategia.

Produkcja: Mythos Games Ltd - 1997.

Wydawca: Microprose Software Inc. Polski wydawca: IPS Computer Group.

Zawartość: pudełko kartonowe (190x240x47)mm, instrukcja - 202 strony (144x203)mm, poradnik dla rekrutów - 20 stron (165x201)mm, dodatek techniczny - 8 stron (145x208)mm, 1 CD.

Wymagania: 486DX4 100MHz, 8MB RAM, SVGA, MS-DOS 5.0/Windows 95.

Uwagi: Polska wersja językowa. Walki z obcymi można prowadzić w trybie turowym lub w czasie rzeczywistym.

Bibliografia: - CD-Action 6(13)/1997 - str. 38-39 - recenzja;

                         - Gambler 10(47)/1997 - str. 25 - recenzja;

                         - Gambler 12(49)/1997 - str. 94-97 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 12(30)/1996 - str. 13 - zapowiedź;

                         - Gry Komputerowe 9(37)/1997 - str. 28-30 - recenzja;

                         - Gry Komputerowe 10(39)/1997 - str. 62-63 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 11(40)/1997 - str. 85 - poradnik;

                         - Gry Komputerowe 12(41)/1997 - str. 87-88 - poradnik;

                         - PC Gamer 7-8(12)/1997 - str. 24-25 - zapowiedź;

                         - PC Gamer 9(13)/1997 - str. 60-63 - recenzja;

                         - PC Gamer 12(16)/1997 str. 76-80 - poradnik;

                         - Reset 9(5)/1997 - str. 22-24 - recenzja;

                         - Reset 10(6)/1997 - str. 64-66 - poradnik;

                         - Secret Service 6(47)/1997 - str. 56-57 - recenzja;

                         - Secret Service 7-8(48)/1997 - str. 60-61 - poradnik;

                         - Świat Gier Komputerowych 7(55)/1997 - str. 13 - zapowiedź;

                         - Świat Gier Komputerowych 9(57)/1997 - str. 22-23 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 11(59)/1997 - str. 46-49 - poradnik.

Opis: Kończy się wiek XXI, jest rok 2084. Od zakończenia Drugiej Wojny z Obcymi, ludzkość wykorzystała rewolucję naukową spowodowaną przejętym wyposażeniem obcych i rozprzestrzeniła się w kosmosie. Jednak klimat i środowisko Ziemi uległo zniszczeniu. Znaczna większość ludzkości wyemigrowała do nowych kolonii w kosmosie. Reszta mieszka w olbrzymim mieście Mega-Primus - samowystarczalnej, zamkniętej i zabezpieczonej przed wpływem trującej atmosfery enklawie. Obcy obecnie nie lecą do nas przez otchłań kosmosu, otwierają bramy międzywymiarowe pomiędzy światami. Taka brama przepuszcza tylko statki posiadające odpowiednią technologię na pokładzie. Po przeprowadzonych na obcych badaniach możemy również przekraczać te bramy, aby zniszczyć najeźdźcę w ich własnym domu.

     Aby obronić Ziemię przed inwazją UFO należy pieniądze dostarczane przez rządy umiejętnie podzielić na: budowę baz, ich rozbudowę, zakup sprzętów potrzebnych do walki, najecie ludzi. Należy również wysyłać swoich żołnierzy do miejsc lądowań UFO, gdzie następuje walka taktyczna kilku- (lub kilkunastoosobowgo) oddziału z najeźdźcami. Zdobyty w czasie tych misji sprzęt obcych można badać, dzięki czemu można go następnie wykorzystać, zwiększając w ten sposób swoje szanse. Najeźdźcy mają bardziej rozwiniętą technologię, dlatego badania naukowe są niezbędne.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl