Gry komputerowe

 


 

XenoBots

 

Typ: symulator maszyn kroczących.

Produkcja: NovaLogic Inc - 1993.

Wydawca: Elektronic Arts. Polski wydawca: IPS Computer Group.

Zawartość: pudełko kartonowe (189x241x46)mm, instrukcja - 41 stron (144x204)mm, 2 dyskietki.

Wymagania: .

Uwagi: .

Bibliografia: - Bajtek 1(101)/1994 - str. 38-39 - recenzja;

                         - Secret Service 6(06)/1993 - str. 35 - recenzja;

                         - Świat Gier Komputerowych 11-12/1993 - str. 11-15 - poradnik.

Opis: 8 stycznia 2193 roku odkryto w Układzie Słonecznym wielki, niezidentyfikowany obiekt podążający w stronę naszej gwiazdy, który po dotarciu do niej zawrócił i rozpoczął podróż powrotną. Po 60 latach pojawił się znowu i tym razem była to inwazja. Od obiektu odłączył się mniejszy, który po przejściu przez atmosferę Ziemi rozpadł się na 12 części, z których każda spadła w inny rejon planety. Z wnętrza tych bolidów wyłoniły się olbrzymie roboty. Konwencjonalne środki obrony zawiodły, więc w obliczu totalnej klęski ludzkości zdecydowano się użyć broń nuklearną. Zwycięstwo okupione jednak zostało zniszczeniem planety. Nieliczne pozostałe roboty wkrótce zamarły pozbawione energii, a naukowcy natychmiast zajęli się badaniem obcej technologii.

     Po 120 latach wielki obiekt pojawił się znowu w Układzie Słonecznym, ale do tego czasu ludzkość zdążyła poznać budowę i funkcjonowanie robotów i zdążyła zbudować ich "ziemskie" odpowiedniki. Teraz na najeźdźców czeka nowa broń ludzkości - xenoboty.

     Xenoboty są zasilane elektrycznie z szeregu połączonych laserowo przekaźników transmitujących energię z bazy do poszczególnych robotów. Poza nią przechodzi się na zasilanie bateryjne, które nie starcza na długo. Dlatego należy zadbać o rozbudowę swojej sieci, jej obronę i zniszczenie sieci i bazy przeciwnika.


Copyright Sergeant AdOw © 2008-2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl