Gry planszowe

 


 

Mage Knight

 

Autor: Vlaada Chvatil.

Opracowanie graficzne: Chris Raimo, okładka i ilustracje kart: J. Lonnee, ilustracje pomocnicze: Milan Vavron.

Wydawca: Wizkids/Neca LLC - 2011. Polski wydawca: Lacerta - 2012.

Zawartość: pudełko (357x256x77)mm, Reguły - 20 stron (216x281)mm, Przewodnik - 20 stron (216x281)mm, 20 kafelków planszy, 92 karty akcji, 20 kart czarów, 16 kart artefaktów, 40 kart ran, 40 kart jednostek, 4 karty bohaterów, 4 karty Opis umiejętności, 7 kart Opis miejsca, 1 karta punktacji, 4 karty miast, 124 żetony bohatera, 60 żetonów wrogów, 12 żetonów ruin, plansza Sławy i reputacji, plansza Dnia/nocy, 4 pomalowane figurki bohaterów, 4 figurki miast, 54 kryształy many, 7 kostek many.

Liczba graczy: 1-4.

Czas gry: 1-4 godzin.

Uwagi: .

Recenzja: - Rebel Times 68 maj/2013 - str. 14-18.

Opis: Jesteś Rycerzem Magii, który otrzymał od Rady Pustki rozkaz najechania Imperium Atlantii. Już dawno zapomniałeś, że oddałeś swą niezależność w zamian za siłę i władzę konkurującą z boską. W zamian, Rada prosi tylko o lojalność. Zostałeś właśnie oddelegowany do przeprowadzenia misji bez kwestionowania jej intencji. Twoją nagrodą za nieustające posłuszeństwo będzie: sława, władza, wiedza i skarby. Cokolwiek zdobędziesz podczas swojej misji, będziesz mógł zatrzymać na własność. Masz też pełną swobodę odnośnie tego, czy będziesz współpracować, czy też konkurować z innymi bohaterami podczas wykonywania rozkazu Rady Pustki. Być może, pewnego dnia, będziesz żałował swojej decyzji dołączenia do grona Pustki. Teraz jednak maszerujesz w kierunku sylwetki miasta na horyzoncie.


Copyright Sergeant AdOw © 2015-2018 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.         www.fantastyka-86.pl