Gry planszowe

 


 

Magia i Miecz

 

Autor: Robert Harris.

Opracowanie graficzne: Maciej Makowski. Rysunki: Grzegorz Komorowski.

Wydawca: Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki SFERA - 1987.

Zawartość: pudełko (229x320x33)mm, instrukcja - 8 stron (206x300)mm, plansza (561x410)mm, 139 kart Przygód, 30 kart Czarów, 28 kart Poszukiwaczy, 28 pionków Poszukiwaczy, 4 karty ropuchy, 28 kart Ekwipunku, 4 Talizmany, 160 żetonów, kostka k6.

Liczba graczy: 2-6.

Czas gry: .

Uwagi: Licencyjna wersja gry "Talisman" firmy Games Workshop z 1983 r.

Recenzja: - Fantastyka 6(69)/1988 - str. 64.

Opis: Magiczny świat. Przez całe wieki władał nim potężny czarnoksiężnik. Jednak musiał opuścić to królestwo. Została jednak legenda, głosząca, że śmiałek, który pokona niebezpieczeństwa i odnajdzie Koronę Władzy, wieńczącą niegdyś głowę czarnoksiężnika, otrzyma wielką moc i zostanie władcą świata.

 

Podziemia

 

Autor: Robert Harris.

Opracowanie graficzne: Maciej Makowski. Rysunki: Grzegorz Komorowski.

Wydawca: Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki SFERA - 1989.

Zawartość: instrukcja - 2 strony (209x297)mm, plansza (471x335)mm, 32 karty Podziemi, 40 kart Przygód, 12 kart Czarów, 18 kart Poszukiwaczy, 18 pionków Poszukiwaczy.

Liczba graczy: 2-6.

Czas gry: .

Uwagi: Gra wydana w folii bez pudełka. Licencyjna wersja gry firmy Games Workshop z 1987 r. Dodatek do gry "Magia i Miecz".

Recenzja: .

Opis: Legenda głosi, że czarnoksiężnik władający niegdyś krainą Magii i Miecza zbudował pod swoim królestwem rozległe Podziemia. Teraz po wiekach zostało odnalezione wejście do Podziemi.

 

Kosmiczna otchłań

 

Autor: Frank Bourque.

Opracowanie graficzne: Maciej Makowski. Rysunki: Grzegorz Komorowski.

Wydawca: Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki SFERA - 1989.

Zawartość: pudełko (308x209x26)mm, instrukcja - 4 strony (205x281)mm, plansza w kształcie elipsy, 40 kart Otchłani, 2 karty Czarów, 8 kart Poszukiwaczy, 8 pionków Poszukiwaczy, 12 kart Ekwipunku.

Liczba graczy: 2-6.

Czas gry: .

Uwagi: Licencyjna wersja gry firmy Games Workshop z 1988 r. Dodatek do gry "Magia i Miecz".

Recenzja: .

Opis: Śmiałkowie ciśnięci ręką Losu przez czas i przestrzeń, muszą stawić czoła zagrożeniom nieznanych planet.

 

Miasto

 

Autor: Evan K. Friedman, Paul D. Morrow.

Opracowanie graficzne: Grzegorz Komorowski.

Wydawca: Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki SFERA - 1989.

Zawartość: pudełko (322x220x27)mm, instrukcja - 4 strony (209x295)mm, plansza (399x278)mm, 72 karty Miasto, 7 kart Przygód, 10 kart Czarów, 6 kart Poszukiwaczy, 6 pionków Poszukiwaczy, 16 kart Ekwipunku, 5 kart Pożyczka, 5 kart List Gończy.

Liczba graczy: 2-6.

Czas gry: .

Uwagi: Licencyjna wersja gry firmy Games Workshop z 1989 r. Dodatek do gry "Magia i Miecz".

Recenzja: .

Opis: Miasto jest miejscem gęsto zabudowanym i równie gęsto zaludnionym. Spełnia wiele różnorodnych funkcji. Stąd ku wszystkim prowincjom płyną królewskie dekrety. Miasto oferuje wiele dobrych okazji tym, którzy są dostatecznie mądrzy, żeby je chwycić i dostatecznie silni, żeby je utrzymać.

 

Jaskinia

 

Autor: Romuald Boniecki.

Opracowanie graficzne: Piotr Pucek, Piotr Łukaszewski.

Wydawca: Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki SFERA - 1989.

Zawartość: pudełko (200x320x26)mm, instrukcja - 7 stron (216x284)mm, plansza (427x581)mm, 60 kart Jaskini, 30 kart Przygód, 12 kart Podziemi, 10 kart Czarów, 8 kart Poszukiwaczy, 8 pionków Poszukiwaczy, 160 żetonów, kostka k6.

Liczba graczy: 2-6.

Czas gry: .

Uwagi: Dodatek do gry "Magia i Miecz". Może też stanowić samodzielną grę.

Recenzja: .

Opis: Wkraczając do mrocznych korytarzy Jaskini, pełnych różnego rodzaju niebezpieczeństw i istot, których pochodzenie jest nieznane, można zwiększyć szanse na zdobycie Korony Władzy.


To są oficjalnie wydane dodatki do gry "Magia i Miecz". W sieci można znaleźć kilka fanowskich dodatków.


Copyright Sergeant AdOw © 2015 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.         www.fantastyka-86.pl