Gry planszowe

 


 

Moce Albionu

 

Autor: Adrian Markowski.

Opracowanie graficzne: pudełko: Przemysław Ulatowski, plansza i żetony: Piotr Kowalski, postacie: Piotr Łukaszewski.

Wydawca: Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki SFERA.

Zawartość: pudełko (221x321x25)mm, instrukcja - 14 stron (204x284)mm, plansza (562x386)mm, 16 pionków postaci, 80 żetonów (32 żetony broni, 20 żetonów wyposażenia ochronnego, 10 żetonów przedmiotów magicznych, 16 żetonów koni, 2 żetony łodzi), 2 karty losu, kostka k6.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: .

Uwagi: .

Recenzja: .

Opis: Zgodnie z legendą Święty Graal jest kielichem, którego Chrystus używał podczas Ostatniej Wieczerzy i do którego Józef z Arymatei zebrał krew Ukrzyżowanego. Wkrótce po śmierci Zbawiciela, Józef popłynął swoim statkiem do Brytanii, zabierając Graala jako relikwię dla mającego powstać tam Kościoła. Kielich był przechowywany przez założoną przez Józefa gminę chrześcijańską w okolicach Glastonii. Prawdopodobnie właśnie tam Graal zakończył swoją podróż i tam też został ukryty. Celem średniowiecznych poszukiwaczy jest zdobycie Świętego Graala i Krwawiącej Włóczni oraz umieszczenie ich w swoim zamku.


Copyright Sergeant AdOw © 2015 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.         www.fantastyka-86.pl