Gry planszowe

 


 

Neuroshima Hex!

 

Autor: Michał Oracz.

Opracowanie graficzne: żetony i okładka: Jakub Jabłoński, plansza: Michał Oracz.

Wydawca: Wydawnictwo Portal - 2007.

Zawartość: pudełko (260x260x80)mm, instrukcja - 16 stron (164x235)mm, plansza (420x311)mm, 140 żetonów jednostek (po 35 na każdą ze stron), 8 żetonów wytrzymałości Sztabów, 16 żetonów ran.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 40 minut.

Uwagi: .

Recenzja: .

Opis: Postapokaliptyczny świat przyszłości, w którym ludzkość przegrała 30-letnią wojnę z robotami. Resztki ludzkości schroniły się w szczątkach miast i zorganizowały w niewielkie społeczności, organizacje, gangi i armie. Niejednokrotnie dochodzi do konfliktów między nimi, walk o ziemię, żywność czy sprzęt. Ponadto ruiny patrolowane są przez grupy maszyn wysyłanych z północy, gdzie powstał ogromny cybernetyczny twór zwany przez ludzi Molochem. Na pustkowiach sieje terror jeszcze inny wróg ludzi - Borgo, charyzmatyczny przywódca, który skupił wokół siebie watahy przerażających mutantów. Jedną z ostatnich nadziei ludzkości jest Posterunek, doskonale zorganizowana armia tocząca partyzancką walkę z Molochem. Jednak większość z rozsianych ludzi, z Hegemonią na czele, skupiona jest tylko na własnym przeżyciu.

 

Neuroshima Hex!: Duel

 

Autor: Michał Oracz.

Opracowanie graficzne: żetony i okładka: Sławomir Maniak, plansza: Michał Oracz, Ignacy Trzewiczek.

Wydawca: Wydawnictwo Portal - 2009.

Zawartość: pudełko (189x267x67)mm, instrukcja - 16 stron (166x235)mm, plansza (240x319)mm, 70 żetonów jednostek (po 35 na każdą ze stron), 2 żetony Sztabów, 4 żetony Kontroli (Vegas), 4 żetony ran.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 40 minut.

Uwagi: Nie jest wymagana gra "Neuroshima Hex!". Dwie nowe armie: Smart i Vegas.

Recenzja: .

Opis: Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową część kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie. Od lat tłumy ciągną do miasta w poszukiwaniu pozorów normalnego życia.

 

Neuroshima Hex!: Steel Police

 

Autor: Michał Oracz.

Opracowanie graficzne: ilustracje i okładka: Piotr Foksowicz, pudełko: Maciej Mutwil.

Wydawca: Wydawnictwo Portal.

Zawartość: pudełko (100x130x22)mm, instrukcja - 4 strony (105x148)mm, 35 żetonów jednostek, 1 żetony Sieci, 2 żetony Stalowej Policji, 16 żetonów ran.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 40 minut.

Uwagi: Nowa armia.

Recenzja: - Świat Gier Planszowych 22 - str. 24.

Opis: Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.

 

Neuroshima Hex!: The Dancer

 

Autor: Rustan Hakansson.

Opracowanie graficzne: ilustracje i okładka: Mateusz Bielecki, pudełko: Maciej Mutwil.

Wydawca: Wydawnictwo Portal.

Zawartość: pudełko (99x130x21)mm, instrukcja - 4 strony (126x176)mm, 35 żetonów jednostek, 8 żetony Dancer, 10 żetonów ran.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 40 minut.

Uwagi: Nowa armia.

Recenzja: - Świat Gier Planszowych 25 - str. 31.

Opis: Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku, na wolność wydostaje się efekt utrzymywanych w tajemnicy eksperymentów genetycznych prowadzonych w ramach projektu "Dancer", mających na celu  stworzenie cybernetycznego superżołnierza. Na wpół oszalałe, pozbawione kontroli nad swoimi instynktami obiekty rozpoczynają walkę o przetrwanie.


Copyright Sergeant AdOw © 2015 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.         www.fantastyka-86.pl