Gry planszowe

 


 

Neuroshima Hex! 3.0

 

Autor: Michał Oracz.

Opracowanie graficzne: ilustracja na okładce: Piotr Cieśliński, pudełko: Maciej  Mutwil, plansza i żetony: Michał Oracz.

Wydawca: Portal Games - 2013.

Zawartość: pudełko (295x295x72)mm, instrukcja - 24 strony (280x280)mm, plansza (284x428)mm, 140 żetonów jednostek (po 35 na każdą ze stron), 24 znaczniki Ran, 8 znaczników Sztabów, 8 znaczników Sieci, 4 karty pomocy (211x148)mm, 4 liczniki Obrażeń, 55 kart Hexogłówek.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 30 minut.

Uwagi: .

Recenzja: - Rebel Times 80 maj/2014 - str. 6-10.

Opis: Postapokaliptyczny świat przyszłości, w którym ludzkość przegrała 30-letnią wojnę z robotami. Resztki ludzkości schroniły się w szczątkach miast i zorganizowały w niewielkie społeczności, organizacje, gangi i armie. Niejednokrotnie dochodzi do konfliktów między nimi, walk o ziemię, żywność czy sprzęt. Ponadto ruiny patrolowane są przez grupy maszyn wysyłanych z północy, gdzie powstał ogromny cybernetyczny twór zwany przez ludzi Molochem. Na pustkowiach sieje terror jeszcze inny wróg ludzi - Borgo, charyzmatyczny przywódca, który skupił wokół siebie watahy przerażających mutantów. Jedną z ostatnich nadziei ludzkości jest Posterunek, doskonale zorganizowana armia tocząca partyzancką walkę z Molochem. Jednak większość z rozsianych ludzi, z Hegemonią na czele, skupiona jest tylko na własnym przeżyciu.

 

Neodżungla

 

Autor: Michał Oracz.

Opracowanie graficzne: instrukcja i pudełko: Maciej Mutwil, ilustracje: Jakub Jabłoński.

Wydawca: Wydawnictwo Portal - 2013.

Zawartość: pudełko (99x130x20)mm, instrukcja - 4 strony (149x210)mm, 35 żetonów Neodżungli, 2 znaczniki Neodżungli, 6 znaczników Ran, 2 znaczniki Jadu, 3 znaczniki Sieci.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 30 minut.

Uwagi: Nowe armia.

Recenzja: .

Opis: Na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli zaczęła się tam rozrastać ogromna zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania. Wchłania wszystko, z czym się styka, zmieniając ludzi i zwierzęta w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy.

 

Sharrash

 

Autor: Michał Oracz.

Opracowanie graficzne: instrukcja i pudełko: Maciej Mutwil, ilustracje: Mateusz Bielski.

Wydawca: Wydawnictwo Portal - 2013.

Zawartość: pudełko (99x130x20)mm, instrukcja - 4 strony (149x210)mm, 35 żetonów Sharrash, 2 znaczniki Sharrash, 4 znaczniki Ran, 6 znaczników Paraliżu, 1 znacznik Dziury.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 30 minut.

Uwagi: Nowe armia.

Recenzja: .

Opis: Sharrash to tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych szczurów, żyjących w podziemiach zniszczonych miast. Zażarcie bronią swoich gniazd i nie zawahają się oddać swego życia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni.

 

Smart

 

Autor: Michał Oracz.

Opracowanie graficzne: instrukcja i pudełko: Maciej Mutwil, ilustracje: Sławomir Maniak.

Wydawca: Wydawnictwo Portal - 2013.

Zawartość: pudełko (99x130x20)mm, instrukcja - 4 strony (149x210)mm, 35 żetonów Smarta, 2 znaczniki Smarta, 7 znaczników Ran, 2 znaczniki Sieci.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 30 minut.

Uwagi: Nowe armia.

Recenzja: .

Opis: Smart to część Molocha odcięta od pierwotnej macierzy, która znalazła azyl w głębi Neodżungli. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych maszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodronów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów czy zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną.


Copyright Sergeant AdOw © 2018 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.         www.fantastyka-86.pl