Gry planszowe

 


 

Dust Tactics

 


Autor: Olivier Zamfirescu.

Opracowanie graficzne: Vincent Fontaine, Mathieu Harlaut, mapy, rysunki i ilustracje: Davide Fabbri, Matthias Haddad, Karl Kopinski, Laurent Lecocq, Domenico Neziti.

Projekt figurek: Juan Navarro Perez.

Wydawca: Dust Studio Ltd. - 2009.

Zawartość: pudełko (563x290x103)mm, instrukcja - 24 strony (283x281)mm, podręcznik "Operation Blue Thunder" - 24 strony (280x281)mm, dwustronna plansza "Quick Start Rules" (280x281)mm, komiks "Dust Wars - 8 stron (169x257)mm, 9 dwustronnych kafli planszy (280x280)mm, 4 maszyny kroczące (po 2 dla wojsk Osi i Aliantów), 32 figurki żołnierzy (po 16 dla wojsk Osi i Aliantów), 18 kart jednostek, 12 kostek, 4 skrzynki amunicyjne, 2 przeszkody przeciwczołgowe.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 45-60 minut.

Uwagi: Taktyczna gra figurkowa, jest to hybryda gry planszowej i bitewnej. Za wykreowanie świata DUST odpowiada włoski designer i grafik Paolo Parente. Figurki i pojazdy są w skali 1:48, można więc wykorzystywać modele w tej skali spoza świata gry. Są już karty jednostek zdustyfikowanych, czyli dostosowanych do realiów świata gry.

Recenzja: - Rebel Times 47, sierpień 2011 - str. 12-17.

Opis: Jest rok 1947. Wojna, która osiem lat temu rozpoczęła się inwazją III Rzeszy na Polskę nie skończyła się. Nowe źródło energii, pochodzące z innego świata zmieniło oblicze konfliktu. Odkryte przez Niemców i nazwane Vrill-Kultur (VK), dzięki swoim niesamowitym właściwościom pozwoliło światowym potęgom na stworzenie nowych narzędzi wojny. Znanym nam czołgom i oddziałom piechoty na polu bitwy towarzyszą ogromne opancerzone maszyny kroczące. Pojazdy te wraz z nowymi rodzajami broni opartymi o VK, zmieniły historyczny układ sił.

Rozgrywka: Na podstawie wybranego scenariusza prowadzimy swoje oddziały do bitwy, która rozgrywana jest w systemie turowym na specjalnej planszy. Każda jednostka posiada swoją kartę opisującą jej ruch, atak, obronę i specjalne zdolności. W grze wykorzystywane są trójwymarowe elementy terenu. Standardowa rozgrywka polega na wyeliminowaniu przeciwnika lub spełnieniu wymagań scenariusza.

Świat gry

Kalendarium wydarzeń

Operacje

Strony konfliktu

Miasto Zwierograd


Autor: Olivier Zamfirescu.

Opracowanie graficzne: Vincent Fontaine, Mathieu Harlaut, mapy, rysunki i ilustracje: Davide Fabbri, Matthias Haddad, Karl Kopinski, Laurent Lecocq, Domenico Neziti.

Projekt figurek: Juan Navarro Perez.

Wydawca: Galakta - 2011.

Zawartość: pudełko (302x308x100)mm, instrukcja - 28 stron (281x280)mm, podręcznik "Most do zwycięstwa" - 12 stron (280x280)mm, 2 dwustronne plansze (840x561)mm, 2 maszyny kroczące (po 1 dla wojsk Osi i Aliantów), 8 figurek żołnierzy (12 dla wojsk Osi i 14 dla Aliantów), 10 kart jednostek, 6 kostek, 2 skrzynki amunicyjne, 2 przeszkody przeciwczołgowe, 9 dwustronnych elementów terenu.

Liczba graczy: 2-4.

Czas gry: 45-60 minut.

Uwagi: Taktyczna gra figurkowa, jest to hybryda gry planszowej i bitewnej. Za wykreowanie świata DUST odpowiada włoski designer i grafik Paolo Parente. Figurki i pojazdy są w skali 1:48, można więc wykorzystywać modele w tej skali spoza świata gry. Są już karty jednostek zdustyfikowanych, czyli dostosowanych do realiów świata gry.

Recenzja: - Rebel Times 52, styczeń 2012 - str. 16-12.

Opis: Jest rok 1947. Wojna, która osiem lat temu rozpoczęła się inwazją III Rzeszy na Polskę nie skończyła się. Nowe źródło energii, pochodzące z innego świata zmieniło oblicze konfliktu. Odkryte przez Niemców i nazwane Vrill-Kultur (VK), dzięki swoim niesamowitym właściwościom pozwoliło światowym potęgom na stworzenie nowych narzędzi wojny. Znanym nam czołgom i oddziałom piechoty na polu bitwy towarzyszą ogromne opancerzone maszyny kroczące. Pojazdy te wraz z nowymi rodzajami broni opartymi o VK, zmieniły historyczny układ sił.

Rozgrywka: Na podstawie wybranego scenariusza prowadzimy swoje oddziały do bitwy, która rozgrywana jest w systemie turowym na specjalnej planszy. Każda jednostka posiada swoją kartę opisującą jej ruch, atak, obronę i specjalne zdolności. W grze wykorzystywane są trójwymarowe elementy terenu. Standardowa rozgrywka polega na wyeliminowaniu przeciwnika lub spełnieniu wymagań scenariusza.

Świat gry

Kalendarium wydarzeń

Operacje

Strony konfliktu

Miasto Zwierograd


Copyright Sergeant AdOw © 2019 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.          www.fantastyka-86.pl