Gry
planszowe
|
BattleTech
|

|
Autor:
Jordan K. Weisman, L. Ross Babock, Sam Lewis.
Opracowanie
graficzne: Jeff Lanbenstein, pudełko: Alan Gutierrez,
ilustracje: Earl Geier.
Wydawca:
Wydawnictwo ENCORE - 1993.
Zawartość:
pudełko (241x322x46)mm, instrukcja - 56 stron (213x298)mm, 2
plansze (458x561)mm, karty życia BattleMechów, 14 figurek
BattleMechów, 2 kostki k6.
Liczba
graczy:
2-5.
Czas
gry:
.
Uwagi:
Wydanie na podstawie licencji FASA Corporation.
Recenzja:
.
Opis:
XXXI wiek, Era Zmierzchu pochłonęła ludzkie dominium. Tam, gdzie
kiedyś kwitły rządy Ligi Gwiezdnej, pięć wyszarpanych fragmentów
poznanego przez ludzi wszechświata, walczy o dominację.
Każdy z pięciu rywalizujących Wielkich Domów rządzony jest
przez Ród wywodzący się od potomków jednego z prawdziwych Lordów
Konsulów dawnej Ligi Gwiezdnej. Każdy z Rodów rości sobie prawo
do tytułu Pierwszego Lorda, a zmagania te pogrążają królestwa w
konfliktach zbrojnych trwających od ponad trzystu lat. Era ta
nazwana została Wojnami Sukcesyjnymi.
Pola bitew Ery Wojen Sukcesyjnych zdominowały najpotężniejsze z
maszyn bojowych, jakie kiedykolwiek zbudowano - BattleMechy. Te
gigantyczne, humanoidalne maszyny są szybsze, bardziej mobilne,
lepiej opancerzone i znacznie silniej uzbrojone niż jakikolwiek
dwudziestowieczny czołg. |
AeroTech
|

|
Autor:
Jordan K. Weisman, L. Ross Babock III.
Opracowanie
graficzne: pudełko: Jim Holloway, żetony i mapy: Dana
Knutson, Todd F. Marsh, okładka: Roger Loveless, ilustracje
czarno-białe: Todd F. Marsh, David R. Dietrick, Grzegorz Komorowski.
Wydawca:
Wydawnictwo ENCORE - 1993.
Zawartość:
pudełko (241x321x45)mm, instrukcja - 40 stron (209x300)mm, plansza
(836x572)mm, 224 żetony, karty danych pojazdów aeroorbitalnych, 2
kostki k6.
Liczba
graczy: 2-5.
Czas
gry: .
Uwagi:
Wydanie na podstawie licencji FASA Corporation. Samodzielny dodatek
do gry "BattleTech".
Recenzja:
.
Opis:
Wojna przeniosła się w atmosferę planet i w kosmos. |
BattleTech:
Kompendium
|

|
Tytuł
oryginału: BattleTech: Compendium (1996).
Przekład:
Adam Białke.
Okładka:
opracowanie: Jim Nelson, ilustracja: Doug Anderson.
Wydawca:
Wydawnictwo MAG - 1996.
Format:
(119x165)mm, oprawa miękka.
Stron:
166 i 16 kolorowych.
Nakład:
.
Uwagi:
Ujednolicony zbiór zasad BattleTecha i AeroTecha.
Zawiera pełne reguły, zawarte w instrukcjach do pudełkowych wydań
gier BattleTech, AeroTech i CityTech.
Ujednolicony zespół zasad łączących w jedno poszczególne
elementy systemu.
Opis:
XXXI wiek, Era Zmierzchu pochłonęła ludzkie dominium. Tam, gdzie
kiedyś kwitły rządy Ligi Gwiezdnej, pięć wyszarpanych fragmentów
poznanego przez ludzi wszechświata, walczy o dominację.
Każdy z pięciu rywalizujących Wielkich Domów rządzony jest
przez Ród wywodzący się od potomków jednego z prawdziwych Lordów
Konsulów dawnej Ligi Gwiezdnej. Każdy z Rodów rości sobie prawo
do tytułu Pierwszego Lorda, a zmagania te pogrążają królestwa w
konfliktach zbrojnych trwających od ponad trzystu lat. Era ta
nazwana została Wojnami Sukcesyjnymi.
Pola bitew Ery Wojen Sukcesyjnych zdominowały najpotężniejsze z
maszyn bojowych, jakie kiedykolwiek zbudowano - BattleMechy. Te
gigantyczne, humanoidalne maszyny są szybsze, bardziej mobilne,
lepiej opancerzone i znacznie silniej uzbrojone niż jakikolwiek
dwudziestowieczny czołg.
|
Copyright
Sergeant AdOw © 2015 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek
wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.
www.fantastyka-86.pl
|