|
Autor:
Krzysztof Wolicki.
Opracowanie
graficzne: Maciej Kozik.
Wydawca:
ST Games.
Zawartość:
pudełko (297x297x73)mm, instrukcja - 8 stron (281x280)mm, plansza
(570x570)mm, 4 plansze Pozyskiwaczy, 24 karty akcji (po 6 dla gracza),
18 kart Pułapek, 18 kart Pryzów, 12 kart Kantorka u Glizdy, 18
kart Misji w Enclawie, 34 karty Placu Noży, 15 kart Drzewa, 60 żetonów
pieniędzy, 4 żetony Synchronu, 30 żetonów Wiedzy, 10 żetonów
Drzewa, 5 żetonów Fazy inicjatywy, 4 żetony przygotowania do
skoku, 4 żetony likwidacji poziomów krytycznych, 52 drewniane
znaczniki gracza (po 13 na gracza), 5 drewnianych znaczników
Drzewa.
Liczba
graczy:
2-4.
Czas
gry:
2 godziny.
Uwagi:
Gra inspirowana powieścią Mai
Lidii Kossakowskiej "Zakon
Krańca Świata".
Recenzja:
- Gra - biuletyn
1(17)/2013 - str. 6-7.
Opis:
Świat po apokalipsie. Dookoła znaki świadczące o upadku ludzkości.
Wszystko to z powodu 12 wielkich przywódców religijnych zwanych
Mistrzami Blasku, którzy odkryli sposób kontrolowania rzeczywistości.
Zabierali wybranych, żeby budowali im nowe i miłe lokum w wyższym
wymiarze. Okazało się jednak, że niektórzy pozostali ludzie
potrafią przenikać do rzeczywistości Mistrzów Blasku. Ludzie
tacy założyli Gildię. Zadaniem Pozyskiwaczy stało się
wykradanie z enklawy Mistrzów Blasku wynalazków i urządzeń,
zyskujących w zrujnowanym świecie rangę artefaktów (Pryz).
Rozgrywka:
Trzeba dbać o swoją kondycję psychiczną i fizyczną, rozbudowywać
maszyny do skoków, kupować przedmioty ochronne i wykonywać abordaż
w wyższy wymiar, by móc wspinać się po ścieżce ku mistycznemu
Drzewu, która prowadzi do zwycięstwa. Musisz zostać wybrańcem
Drzewa. |