
|
Autor:
Corey Konieczka.
Opracowanie
graficzne: .
Wydawca:
Fantasy Flight Games. Polski wydawca: Galacta.
Zawartość:
pudełko (295x295x101)mm, instrukcja - 32 strony (215x280)mm, 17
dwustronnych kafelków planszy, 4 plastikowe figurki żołnierzy COG,
28 plastikowych figurek Szarańczy, 4 karty postaci COG, 10 kart
Wrogów, 35 kart AI Szarańczy, 27 kart Misji, 54 karty Rozkazów, 29
kart Specjalnej Broni, 9 kart Losowej Broni, 34 karty Pomieszczeń,
4 karty Pomocy, 8 żetonów tuneli wyjściowych/ zapieczętowanych,
23 żetony obrażeń/upuszczonej broni, 12 żetonów granatów, 36 żetonów
amunicji, 2 żetony drzwi, 2 żetony zablokowania, linijka pola
widzenia, arkusz pomocniczy misji, 5 kostek ataku, 5 kostek obrony.
Liczba
graczy: 1-4 (gra kooperacyjna).
Czas
gry: .
Uwagi:
Na podstawie gry komputerowej Gears
of War.
Recenzja:
- Świat Gier Planszowych 23 - str. 28-30.
Opis:
Mieszkańcy Sery niedługo cieszyli się pokojem, do Dnia Wyjścia.
Wtedy to horda Szarańczy wypełzła na powierzchnię ze swoich
podziemnych korytarzy. Koalicja Narodów Zjednoczonych (Coalition of
Ordered Governments - COG) walczyła zażarcie. Jednak linie obrony
zostały zmiażdżone. Teraz długa walka z mającym przewagę
liczebną wrogiem dociera do ostatniego, desperacko broniącego się
bastionu. |

|
Autor:
Brady Sadler.
Opracowanie
graficzne: Shaun Boyke.
Wydawca:
Fantasy Flight Games. Polski wydawca: Galacta - 2012.
Zawartość:
instrukcja - 6 stron w postaci kart, 7 kart Misji, 19 kart
AI Szarańczy, 6 kart
Wrogów, 4 karty Specjalnej Broni.
Liczba
graczy: 1-4 (gra kooperacyjna).
Czas
gry: .
Uwagi:
Zestaw 36 nowych kart.
Recenzja:
.
Opis:
Przeszukując odizolowane terytorium Wyrzutków stajemy do walki z
najbardziej zaciekłym dowódcą Hordy Szarańczy - Generałem RAAM. |