Autor:
Andrzej Zarzycki.
Opracowanie
graficzne: Andrzej Brzezicki.
Wydawca:
Wydawnictwo
ENCORE - 1984.
Zawartość:
instrukcja - 12 stron (210x298)mm, 346 żetonów (180 żetonów
labiryntu, 126 żetonów potworów, 34 żetony bohaterów i ich
uczniów, 6 żetonów numerycznych).
Liczba
graczy:
1-6 (gra kooperacyjna).
Czas
gry:
.
Uwagi:
Gra wydana bez pudełka, w folii. Plansza jest budowana w trakcie
rozgrywki z żetonów labiryntu.
Recenzja:
-
Fantastyka 10(38)/1984 - str. 64.
Opis:
Trzech bohaterów i ich uczniów zapuszcza się w mroczny i ciemny
labirynt w poszukiwaniu złota i sławy. Śmiałkowi ci stanowią
drużynę, która wspólnymi siłami musi pokonać wszelkie
przeciwności. W czasie przeczesywania labiryntu odwiedzają
komnaty, w których mogą natknąć się na potwory i znaleziska.
Odnalezienie i zniszczenie Czarnych Wrót jest celem, który oddział
musi wypełnić, aby wygrać. |