Gry
planszowe
|
Martwa
Zima: Gra rozdroży
|

|
Autor:
Isaac Vega, Jon Gilmour.
Opracowanie
graficzne: David Richards, Peter Wocken. Ilustracje:
Fernanda Suarez.
Wydawca:
Plait Hat Games - 2014. Polski wydawca: CUBE Factory
of Ideas - 2015.
Zawartość:
pudełko (297x297x73)mm, Instrukcja -
20 stron (203x267)mm, plansza kolonii (477x280)mm, 6 plansz lokacji,
5 Kart Pomocy Gracza, 30 kart Ocalałych, 30 kartonowych figurek
Ocalałych, 30 kartonowych figurek Zombie, 145 kart Przedmiotów, 80
kart Rozdroży, 20 kart Zagrożeń, 10 kart Celu głównego, 44 karty
Ukrytych celów, 25 żetony obrażeń, 20 żetonów Darmozjadów, 20
żetonów Zombie, 20 żetonów Żywności, 20 żetonów Hałasu, 20
żetonów Barykady, 6 żetonów Głodu, 2 żetony Toru, żeton
pierwszego gracza, 30 kostek k6, specjalna kostka k12.
Liczba
graczy: 2-5 (gra kooperacyjna).
Czas
gry: 60-120 minut.
Uwagi:
.
Recenzja:
- Rebel
Times 93 czerwiec/2015 - str. 4-6.
Opis:
Wszystko zaczęło się nagle. Najpierw jeden, później następny i następny. Po paru dniach zainfekowanych były setki ludzi, po tygodniu - tysiące, a po miesiącu
- miliony. Wtedy okazało się, że tego się nie zatrzyma. Ci, którzy przeżyli postanowili
schować się i przetrwać.
Apokalipsa zombie drastycznie odmieniła znany świat. Miliardy zainfekowanych zasiliło armię nieumarłych. Nieliczni ocalali utworzyli ukryte obozy, zwane
Koloniami, by tam szukać spokoju i bezpieczeństwa. Kolonie - ogrodzone obozy w lasach, których mieszkańcy próbują stworzyć namiastkę normalnego życia w tym porąbanym świecie. A nadchodzi zima. Rozgrywka:
Staramy się przetrwać apokalipsę
zombie, walcząc nie tylko z hordami nieumarłych, ale także ekstremalnymi warunkami pogodowymi.
Tworzymy grupę Ocalałych. Muszą oni przetrwać w prowizorycznej
Kolonii niezwykle ciężką zimę. Ocalali starają się realizować
wspólny dla całej Kolonii cel, jednocześnie wypełniając swoje własne
misje i interesy. |
Martwa
Zima: Długa
Noc
|

|
Autor:
Isaac Vega, Jon Gilmour.
Opracowanie
graficzne: David Richards, Peter Wocken. Ilustracje:
Fernanda Suarez, Joshua Panelo.
Wydawca:
Plait Hat Games - 2016. Polski wydawca: CUBE Factory
of Ideas - 2016.
Zawartość:
pudełko (297x297x73)mm, Instrukcja - 24 strony (204x268)mm, plansza
kolonii (475x280)mm, 9 plansz lokacji, 5 Kart Pomocy Gracza, 20 kart
Ocalałych, 20 kartonowych figurek Ocalałych, 30 kartonowych
figurek Zombie, 20 kartonowych figurek Bandytów, 19 kartonowych
figurek Eksperymentów Raxxon, 165 kart Przedmiotów, 70 kart Rozdroży,
22 karty Zagrożeń, 8 kart Celu głównego, 40 kart Ukrytych
celów, 10 kart Usprawnień, 12 kart Eksperymentów Raxxon, 6 kart
efektów ubocznych pigułek Raxxon, 29 żetony obrażeń, 20 żetonów
Darmozjadów, 30 żetonów Zombie, 20 żetonów Żywności, 32 żetony
Hałasu, 21 żetonów Barykady, 6 żetonów Głodu, 12 żetonów
Rozpaczy, 12 żetonów Postępu, 10 żetonów Usprawnień, 2 żetony
Toru, żeton pierwszego gracza, 30 kostek k6, specjalna kostka k12.
Liczba
graczy: 2-5 (gra kooperacyjna).
Czas
gry: 60-120 minut.
Uwagi:
Samodzielny dodatek do gry "Martwa Zima: Gra rozdroży". Zawiera nowe postaci, nowe lokalizacje, nowe rozdroża.
Zawiera też opcjonalne moduły bandytów, firmy farmaceutycznej Raxxon oraz usprawnienia dla kolonii.
Recenzja:
.
Opis:
W laboratorium Raxxon doszło do eksplozji. Monstra, jakie stamtąd wypełzły stanowią nowe, nieznane dotąd zagrożenie.
Wieść o otwarciu „Puszki Pandory” zwabiła też całą masę bandytów, którzy rabowali wszystko, co pozostało w okolicy. Nastała Długa Noc.
|
Copyright
Sergeant AdOw © 2020 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek
wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.
www.fantastyka-86.pl
|