
|
Autor:
Adrian Markowski.
Opracowanie
graficzne: pudełko: Przemysław Ulatowski, plansza i żetony:
Piotr Kowalski, postacie: Piotr Łukaszewski.
Wydawca:
Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki SFERA.
Zawartość:
pudełko (221x321x25)mm, instrukcja - 14 stron (204x284)mm, plansza
(562x386)mm, 16 pionków postaci, 80 żetonów (32 żetony broni, 20
żetonów wyposażenia ochronnego, 10 żetonów przedmiotów
magicznych, 16 żetonów koni, 2 żetony łodzi), 2 karty losu, kostka k6.
Liczba
graczy: 2-4.
Czas
gry: .
Uwagi:
.
Recenzja:
.
Opis:
Zgodnie z legendą Święty Graal jest kielichem, którego Chrystus
używał podczas Ostatniej Wieczerzy i do którego Józef z Arymatei
zebrał krew Ukrzyżowanego. Wkrótce po śmierci Zbawiciela, Józef
popłynął swoim statkiem do Brytanii, zabierając Graala jako
relikwię dla mającego powstać tam Kościoła. Kielich był
przechowywany przez założoną przez Józefa gminę chrześcijańską
w okolicach Glastonii. Prawdopodobnie właśnie tam Graal zakończył
swoją podróż i tam też został ukryty. Celem średniowiecznych
poszukiwaczy jest zdobycie Świętego Graala i Krwawiącej Włóczni
oraz umieszczenie ich w swoim zamku. |