Gry
planszowe
|
Neuroshima
Hex! 3.0
|

|
Autor:
Michał Oracz.
Opracowanie
graficzne: ilustracja na okładce: Piotr Cieśliński,
pudełko: Maciej Mutwil, plansza i żetony: Michał
Oracz.
Wydawca:
Portal Games - 2013.
Zawartość:
pudełko (295x295x72)mm, instrukcja - 24 strony (280x280)mm, plansza
(284x428)mm, 140 żetonów
jednostek (po 35 na każdą ze stron), 24 znaczniki Ran, 8 znaczników
Sztabów, 8 znaczników Sieci, 4 karty pomocy (211x148)mm, 4
liczniki Obrażeń, 55 kart Hexogłówek.
Liczba
graczy: 2-4.
Czas
gry: 30 minut.
Uwagi:
.
Recenzja:
- Rebel Times 80, maj 2014 - str. 6-10.
Opis:
Postapokaliptyczny świat przyszłości, w którym ludzkość
przegrała 30-letnią wojnę z robotami. Resztki ludzkości schroniły
się w szczątkach miast i zorganizowały w niewielkie społeczności,
organizacje, gangi i armie. Niejednokrotnie dochodzi do konfliktów
między nimi, walk o ziemię, żywność czy sprzęt. Ponadto ruiny
patrolowane są przez grupy maszyn wysyłanych z północy, gdzie
powstał ogromny cybernetyczny twór zwany przez ludzi Molochem. Na
pustkowiach sieje terror jeszcze inny wróg ludzi - Borgo,
charyzmatyczny przywódca, który skupił wokół siebie watahy
przerażających mutantów. Jedną z ostatnich nadziei ludzkości
jest Posterunek, doskonale zorganizowana armia tocząca partyzancką
walkę z Molochem. Jednak większość z rozsianych ludzi, z
Hegemonią na czele, skupiona jest tylko na własnym przeżyciu. |
Neodżungla
|

|
Autor:
Michał Oracz.
Opracowanie
graficzne: instrukcja i pudełko: Maciej Mutwil,
ilustracje: Jakub Jabłoński.
Wydawca:
Wydawnictwo Portal - 2013.
Zawartość:
pudełko (99x130x20)mm, instrukcja - 4 strony (149x210)mm, 35 żetonów
Neodżungli, 2 znaczniki Neodżungli, 6 znaczników Ran, 2 znaczniki
Jadu, 3 znaczniki Sieci.
Liczba
graczy: 2-4.
Czas
gry: 30 minut.
Uwagi:
Nowa armia.
Recenzja:
.
Opis:
Na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak
dynamiczna jak Moloch. Powoli zaczęła się tam rozrastać ogromna
zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem
przetrwania. Wchłania wszystko, z czym się styka, zmieniając
ludzi i zwierzęta w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.
Rozgrywka:
Główną zaletą armii jest zdolność do tworzenia Macierzy, dzięki czemu jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do Macierzy jednostki. Nawet słabe w pojedynkę jednostki mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne. |
Sharrash
|

|
Autor:
Michał Oracz.
Opracowanie
graficzne: instrukcja i pudełko: Maciej Mutwil,
ilustracje: Mateusz Bielski.
Wydawca:
Wydawnictwo Portal - 2013.
Zawartość:
pudełko (99x130x20)mm, instrukcja - 4 strony (149x210)mm, 35 żetonów
Sharrash, 2 znaczniki Sharrash, 4 znaczniki Ran, 6 znaczników
Paraliżu, 1 znacznik Dziury.
Liczba
graczy: 2-4.
Czas
gry: 30 minut.
Uwagi:
Nowa armia.
Recenzja:
.
Opis:
Sharrash to tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność
zmutowanych szczurów, żyjących w podziemiach zniszczonych miast.
Zażarcie bronią swoich gniazd i nie zawahają się oddać swego życia
za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci
sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni. |
Smart
|

|
Autor:
Michał Oracz.
Opracowanie
graficzne: instrukcja i pudełko: Maciej Mutwil,
ilustracje: Sławomir Maniak.
Wydawca:
Wydawnictwo Portal - 2013.
Zawartość:
pudełko (99x130x20)mm, instrukcja - 4 strony (149x210)mm, 35 żetonów
Smarta, 2 znaczniki Smarta, 7 znaczników Ran, 2 znaczniki Sieci.
Liczba
graczy: 2-4.
Czas
gry: 30 minut.
Uwagi:
Nowe armia.
Recenzja:
.
Opis:
Smart to część Molocha odcięta od pierwotnej macierzy, która
znalazła azyl w głębi Neodżungli. Smart zupełnie zignorował
zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha
i rozpoczął produkcję przedziwnych maszyn połączonych z żywymi
organizmami, w tym biodronów zdolnych do samoregeneracji,
miniaturowych robotów o funkcji pasożytów czy zaopatrzonych w
zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. |
Copyright
Sergeant AdOw © 2018 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek
wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.
www.fantastyka-86.pl
|