
|
Autor:
Pauli Jantunen, Mikko Punakallio, Saku Tuominen, Max Wikstrom.
Opracowanie
graficzne: Sami Saramäki.
Wydawca:
Mindwarrior Games - 2014. Polski wydawca: Tactic -
2014.
Zawartość:
pudełko (374x272x56)mm, 7x Zasady gry (w 9 językach) - 4 strony
(210x298)mm, The Story Book (w 9 językach) - 38 stron (149x211)mm, plansza
(599x599)mm, 6 kart postaci, 6 figurek postaci, 55 kart Czarów, 50
kart Ruchu, 5 kart Misji, 50 żetonów Punktów Magii, 36 żetonów
Wieży, 6 żetonów Specjalnych zdolności, 6 żetonów Kolejności,
6 żetonów Punktacji, 6 żetonów Premii, 6 Medali Zwycięstwa, 6
Domów, 60 drewnianych znaczników Twierdzy (po 10 na Postać), 2
specjalne kostki k6.
Liczba
graczy: 2-6.
Czas
gry: 45 minut.
Uwagi:
.
Recenzja:
- Rebel
Times 87, grudzień 2014 - str. 26-29.
Opis:
Dawno, dawno temu istniało piękne królestwo, w którym panował pokój i dobrobyt. Król rządził nim łagodnie i mądrze, bo wiedział jak korzystać z energii, która płynęła z głębi czarodziejskich studni rozproszonych po królestwie.
Królestwo zamieszkiwało sześć możnych rodów, dowodzonych przez baronów, każdy w swojej krainie, ciesząc się przychylnością
Króla. Chcąc pokazać swą miłość do poddanych, Król zapieczętował wielkie ilości energii w sześciu czarodziejskich kulach, które wysłał każdemu z baronów. Rozpuszczeni dostatnim życiem i łatwym bogactwem, baronowie stawali się coraz bardziej chciwi, zazdrośnie spoglądając na tron.
Pewnego dnia najsilniejszy z baronów postanowił skorzystać ze swojej kuli, aby obalić
Króla.
Rozgrywka:
Wypełniamy królewską misję. Rzucamy czary ułatwiające zwycięstwo
i przeszkadzające innym. Z Medalem Zwycięstwa docieramy do zamku władcy. |