Gry planszowe

 


 

Realm of Wonder

 

Autor: Pauli Jantunen, Mikko Punakallio, Saku Tuominen, Max Wikstrom.

Opracowanie graficzne: Sami Saramäki.

Wydawca: Mindwarrior Games - 2014. Polski wydawca: Tactic - 2014.

Zawartość: pudełko (374x272x56)mm, 7x Zasady gry (w 9 językach) - 4 strony (210x298)mm, The Story Book (w 9 językach) - 38 stron (149x211)mm, plansza (599x599)mm, 6 kart postaci, 6 figurek postaci, 55 kart Czarów, 50 kart Ruchu, 5 kart Misji, 50 żetonów Punktów Magii, 36 żetonów Wieży, 6 żetonów Specjalnych zdolności, 6 żetonów Kolejności, 6 żetonów Punktacji, 6 żetonów Premii, 6 Medali Zwycięstwa, 6 Domów, 60 drewnianych znaczników Twierdzy (po 10 na Postać), 2 specjalne kostki k6.

Liczba graczy: 2-6.

Czas gry: 45 minut.

Uwagi: .

Recenzja: - Rebel Times 87, grudzień 2014 - str. 26-29.

Opis: Dawno, dawno temu istniało piękne królestwo, w którym panował pokój i dobrobyt. Król rządził nim łagodnie i mądrze, bo wiedział jak korzystać z energii, która płynęła z głębi czarodziejskich studni rozproszonych po królestwie. Królestwo zamieszkiwało sześć możnych rodów, dowodzonych przez baronów, każdy w swojej krainie, ciesząc się przychylnością Króla. Chcąc pokazać swą miłość do poddanych, Król zapieczętował wielkie ilości energii w sześciu czarodziejskich kulach, które wysłał każdemu z baronów. Rozpuszczeni dostatnim życiem i łatwym bogactwem, baronowie stawali się coraz bardziej chciwi, zazdrośnie spoglądając na tron. Pewnego dnia najsilniejszy z baronów postanowił skorzystać ze swojej kuli, aby obalić Króla.

Rozgrywka: Wypełniamy królewską misję. Rzucamy czary ułatwiające zwycięstwo i przeszkadzające innym. Z Medalem Zwycięstwa docieramy do zamku władcy.


Copyright Sergeant AdOw © 2020 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.         www.fantastyka-86.pl