Gry planszowe

 


 

Scythe

 

Autor: Jamey Stegmaier.

Opracowanie graficzne i projekt świata: Jakub Różalski.

Wydawca: Stonemaier LLC - 2016. Polski wydawca: Vertima - 2016.

Zawartość: pudełko (364x300x100)mm, instrukcja - 32 strony (216x279)mm, Automa - 12 stron (215x279)mm, Karta pomocy gracza, Karta osiągnięć, plansza (818x565)mm, 5 plansz graczy, 5 plansz frakcji, 5 figurek postaci, 20 figurek mechów (po 4 dla frakcji), 5 drewnianych znaczników akcji, 5 drewnianych znaczników popularności, 5 drewnianych znaczników siły, 30 drewnianych znaczników gwiazdek (po 6 dla frakcji), 20 drewnianych znaczników budowli (po 4 dla frakcji), 20 drewnianych znaczników rekrutów (po 4 dla frakcji), 40 drewnianych znaczników robotników (po 8 dla frakcji), 30 drewnianych znaczników technologii (po 6 dla frakcji), 80 drewnianych znaczników zasobów (po 20 żywności, metalu, drewna, ropy), 80 żetonów monet, 12 żetonów mnożników, 12 żetonów spotkań, 6 kart premii za budowle, 42 karty walki, 23 karty celów, 28 kart spotkań, 12 kart Fabryki, 2 wskaźniki siły, 5 kart przeprawy, 5 kart szybkiego startu, 32 karty Automy.

Liczba graczy: 1-5.

Czas gry: 115 minut.

Uwagi: .

Recenzja: - Rebel Times 112, styczeń 2017 - str. 3-6.

Opis: Europia roku 1920, po Wielkiej Wojnie. Kapitalistyczne miasto-państwo, znane jako "Fabryka", które było siłą napędową wojny dzięki produkowanym przez siebie mechom, zatrzasnęło swe podwoje. Przyciągnęło to uwagę kilku pobliskich krajów.

 

Najeźdźcy z Dalekich Krain

 

Autor: Jamey Stegmaier.

Opracowanie graficzne i projekt świata: Jakub Różalski.

Wydawca: Stonemaier LLC - 2016. Polski wydawca: Vertima - 2016.

Zawartość: pudełko (300x130x71)mm, instrukcja - 8 stron (115x250)mm, Automa - 2 strony (115x250)mm, 2 plansze graczy, 2 plansze frakcji, 2 figurki postaci, 8 figurek mechów (po 4 dla frakcji), 2 drewniane znaczniki akcji, 2 drewniane znaczniki popularności, 2 drewniane znaczniki siły, 12 drewnianych znaczników gwiazdek (po 6 dla frakcji), 8 drewnianych znaczników budowli (po 4 dla frakcji), 8 drewnianych znaczników rekrutów (po 4 dla frakcji), 16 drewnianych znaczników robotników (po 8 dla frakcji), 12 drewnianych znaczników technologii (po 6 dla frakcji), 7 żetonów monet, 5 żetonów flagi, 4 żetony pułapek, 6 kart Automy.

Liczba graczy: 2-7.

Czas gry: 90-140 minut.

Uwagi: Dodatek do gry "Scythe". Wymaga gry podstawowej. Zawiera dwie nowe frakcje.

Recenzja: .

Opis: Cały świat przygląda się starciu imperiów Wschodniej Europii. Dwie odległe frakcje - Klany Albionu i Szogunat Togawa - wysyłają swoich emisariuszy, by wziąć udział w zmaganiach.

 

Igrając z wiatrem

 

Autor: Jamey Stegmaier, Kai Starck.

Opracowanie graficzne i projekt świata: Jakub Różalski.

Wydawca: Stonemaier LLC - 2017. Polski wydawca: Vertima - 2017.

Zawartość: pudełko (300x130x72)mm, instrukcja - 8 stron (115x250)mm, Automa - 2 strony (115x250)mm, Karta osiągnięć, 7 figurek okrętów powietrznych (po 1 dla frakcji), 16 kart okrętów powietrznych, 8 kart rozstrzygnięć, 9 kart Automy.

Liczba graczy: 2-7.

Czas gry: 90-140 minut.

Uwagi: Dodatek do gry "Scythe". Wymaga gry podstawowej. Dodaje 2 moduły, których można używać razem lub osobno dla dowolnej liczby graczy. Zapewniają więcej opcji strategicznych.

Recenzja: .

Opis: Największe umysły Wschodniej Europii stworzyły nową technologię: okręty powietrzne. Te napędzane parą behemoty żeglują swobodnie w chmurach, wspierając ekspansję swego imperium poprzez innowację i konfrontację. Wraz z upływem lat świat zrozumiał, że w najbliższym czasie żadna frakcja nie wybije się na prowadzenie. Aby powstrzymać narastające konflikty oraz zaprowadzić pokój, liderzy Europii zaczęli spotykać się co roku w celu wypracowania nowych metod rozstrzygania sporów między frakcjami.

 

Fenris powstaje

 

Autor: Jamey Stegmaier, Ryan Lopez DeVinaspre.

Opracowanie graficzne i projekt świata: Jakub Różalski.

Wydawca: Stonemaier LLC - 2017. Polski wydawca: Vertima - 2018.

Zawartość: pudełko (259x299x87)mm, instrukcja - 52 strony (217x279)mm, Automa - 12 stron (215x279)mm, Karta osiągnięć - Kampania, Dziennik kampanii, 2 plansze graczy, 3 figurki postaci, 8 figurek mechów (po 4 dla frakcji), 2 figurki okrętów powietrznych (po 1 dla frakcji), 2 drewniane znaczniki akcji, 2 drewniane znaczniki popularności, 2 drewniane znaczniki siły, 12 drewnianych znaczników gwiazdek (po 6 dla frakcji), 8 drewnianych znaczników budowli (po 4 dla frakcji), 8 drewnianych znaczników rekrutów (po 4 dla frakcji), 16 drewnianych znaczników robotników (po 8 dla frakcji), 12 drewnianych znaczników technologii (po 6 dla frakcji), Wojenny/Pokojowy tor zwycięstwa, 16 żetonów wpływu, 9 żetonów Sojuszu, 41 żetonów modyfikacji mechów, 32 żetony modyfikacji infrastruktury, żeton Zdolność mechów Roswiecji, 18 żetonów Vesny, 8 żetonów osiągnięć, 5 żetonów Szalony Tesla, Kafelek Szalonego Tesli, Kafelek spustoszenia, 9 żetonów Automy, 2 specjalne kości.

Liczba graczy: 1-7.

Czas gry: 120 minut.

Uwagi: Dodatek do gry "Scythe". Wymaga gry podstawowej. Nie wymaga innych rozszerzeń. Zawiera dwie nowe frakcje. Zawiera kampanię, składającą się z 8 epizodów, która odsłania pełną historię świata. Dzięki kampanii poznajemy genezę, przebieg i epilog Wielkiej Wojny.

Recenzja: .

Opis: .


Copyright Sergeant AdOw © 2020 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.         www.fantastyka-86.pl