
|
Autor:
Agnieszka Żak.
Opracowanie
graficzne: Piotr Łukaszewski.
Wydawca:
Biuro Promocji i Reklamy Fantastyki SFERA - 1991.
Zawartość:
pudełko (220x320x26)mm, instrukcja - 8 stron (194x282)mm, plansza
(567x414)mm, 56 kart Zdarzeń, żetony, Tabela Walki, Karta Ruchów
Wampira, Przesłona, 4 pionki, 3 karty Postaci, kostka k6.
Liczba
graczy:
2-4.
Czas
gry:
.
Uwagi:
.
Recenzja:
.
Opis:
Rok 1895, Gustaw Geley doktor nauk metafizycznych, jeden z
najlepszych specjalistów od zjawisk nadprzyrodzonych zetknął się
ze światowej sławy medium Weroniką Szwarc. Ona to podczas seansu
parapsychologicznego ostrzegła Geleya o nadchodzącym niebezpieczeństwie
w postaci Wampira. Zebrawszy materiały i dwóch towarzyszy
postanawia odszukać Wampira i go zniszczyć. |