Gry
planszowe
|
Znak
Starszych Bogów
|

|
Autor:
Richard Launius, Kevin Wilson.
Opracowanie
graficzne: Dallas Mehlhoff.
Wydawca:
Fantasy Flight Games - 2011. Polski wydawca:
Galakta - 2011.
Zawartość:
pudełko (253x253x51)mm, instrukcja - 12 stron (242x241)mm, Arkusz
Wejścia, 8 kart Przedwiecznych, 16 kart Badaczy, 48 kart Przygód,
8 kart Przygód w Innych Światach, 12 kart Przedmiotów
powszechnych, 12 kart Przedmiotów unikatowych, 12 kart Zaklęć, 8
kart Sprzymierzeńców, 32 karty Mitów, 30 żetonów Poczytalności,
30 żetonów Wytrzymałości, 15 żetonów Wskazówek, 22 żetony
Potworów, 5 żetonów Potworów "Maska", 12 żetonów Zagłady,
17 żetonów Znaku Starszych Bogów, 16 znaczników Badaczy, Zegar,
8 kostek.
Liczba
graczy:
1-8 (gra kooperacyjna).
Czas
gry:
1-2 godziny.
Uwagi:
Gra inspirowana prozą H. P.
Lovecrafta.
Recenzja:
- Świat Gier Planszowych 26 - str. 50-51.
Opis:
W czasie długiej historii muzeum zwiedzający podziwiali niemającą
sobie równych kolekcję starożytnych reliktów i egzotycznych
ciekawostek z dalekich zakątków świata. W 1926 roku niewyobrażalne
byty spoza czasu i przestrzeni zamierzają wykorzystać te
artefakty, aby wkroczyć do naszego świata i sprowadzić na ludzkość
koniec.
Wybija północ, a niewielka grupka odważnych Badaczy desperacko
poszukuje legendarnego symbolu, który ocali ludzkość. Znaku
Starszych Bogów. Rozgrywka:
Gracze wcielają się w Badaczy walczących z jednym z
Przedwiecznych - bezimienną potężną istotą bytującą w
przestrzeni między wymiarami. Nadchodzący powrót Przedwiecznego
wywołuje serię dziwnych wydarzeń. Badacze biorą udział w
przygodach, w trakcie których zdobywają nagrody - a najcenniejszą
jest tytułowy Znak Starszych Bogów, starożytny symbol, który posłuży
do uwięzienia Przedwiecznego, zanim ten się przebudzi. |
Nieznane
siły
|

|
Autor:
Kevin Wilson.
Opracowanie
graficzne: Richard Launius, Kevin Wilson.
Wydawca:
Fantasy Flight Games - 2013. Polski wydawca:
Galakta - 2013.
Zawartość:
pudełko (191x129x38)mm, instrukcja - 4 strony (216x280)mm, 4 karty
Przedwiecznych, 8 kart Badaczy, 40 kart Przygód, 2 karty Przygód w
Innych Światach, 4 karty Wejścia, 8 kart zastępczych, 8 kart Błogosławieństwa/Klątwy,
12 kart Przedmiotów powszechnych, 12 kart Przedmiotów unikatowych,
12 kart Zaklęć, 3 karty Sprzymierzeńców, 20 kart Mitów, 9 kart
Potężnych Mitów, 7 żetonów Poczytalności, 7 żetonów Wytrzymałości,
6 żetonów Zagłady, 12 żetonów Potworów, 1 żeton Potwora
"Maska", 3 żetony Potworów Dzieci Abhotha, 8 znaczników
Badaczy, 2 kostki.
Uwagi:
Rozszerzenie do gry "Znak Starszych Bogów".
Recenzja:
.
Opis:
Budzą się kolejni potężni Przedwieczni, a wraz z nimi nowe
potwory i nowe tajemnice. W tych mrocznych czasach Badacze potrzebują
nowych sprzymierzeńców, zaklęć, przedmiotów i błogosławieństwa
sił wyższych. Jednak badając nieznane muszą zachować ostrożność,
bo w mroku czają się straszliwe klątwy. |
Bramy
Arkham
|

|
Autor:
Richard Launius, Kevin Wilson.
Opracowanie
graficzne: Dallas Mehlhoff.
Wydawca:
Fantasy Flight Games - 2014. Polski wydawca:
Galakta - 2014.
Zawartość:
pudełko (191x129x38)mm, instrukcja - 6 stron (216x280)mm, 4 karty
Przedwiecznych, 8 kart Badaczy, 78 kart Przygód w Arkham, 8 kart
Przygód w Innych Światach, 8 karty Członkostwa, 5 kart
Przedmiotów powszechnych, 5 kart Przedmiotów unikatowych, 5 kart
Zaklęć, 5 karty Sprzymierzeńców, 30 kart Mitów, 5 kart Zaklęć,
12 kart Umiejętności, 25 kart Wydarzeń, karta Wejście
"Ulice Arkham" 3 żetony Poczytalności, 3 żetony
Wytrzymałości, 2 żetony Zagłady, 9 żetonów Potworów, 6 żetonów
Bram, 6 żetonów Pieczęci, 8 znaczników Badaczy.
Uwagi:
Rozszerzenie do gry "Znak Starszych Bogów".
Recenzja:
.
Opis:
Zasłona oddzielająca naszą rzeczywistość od niezliczonych
innych światów stałą się bardzo cienka. Nowi Przedwieczni wyłaniają
się z bram sprowadzając potwory i potężne efekty mitów. Badacze
muszą zdobyć nowych sprzymierzeńców, zaklęcia i przedmioty oraz
nauczyć się nowych umiejętności. |
Copyright
Sergeant AdOw © 2018 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek
wykorzystywanie tych materiałów tylko za moją wyraźną zgodą.
www.fantastyka-86.pl
|