Wydawca:
Fantasy Flight Publishing Inc. - 2010. Polski wydawca:
Galakta - 2010.
Recenzja:
- Rebel Times 46, lipiec 2011 - str. 7-11;
- Świat Gier Planszowych 19 - str.
52-53.
Opis:
Śródziemie, kraina hobbitów, elfów, krasnoludów,
czarodziejów i ludzi. Od spokojnych miast i pól Shire, po dzikie ostępy
Mrocznej Puszczy i Rhovanionu, i po potężne królestwa Gondoru i Rohanu.
Wszystkie ludy walczą z plugawymi sługami i prastarą groźbą Saurona.
Ilość
graczy:
1-2 graczy. Mając dwa zestawy podstawowe może grać do 4 graczy. Rozgrywka:
Gra kooperacyjna. Gracze prowadzą drużynę śmiałków, odbywających
niebezpieczną wyprawę po świecie Śródziemia. Wspólnie zmierzą się ze scenariuszem rozgrywającym
się samoistnie zgodnie z zasadami gry. Podczas każdej rozgrywki próbują
przezwyciężyć konkretne wyzwania, wrogów i spotkania wynikające ze
scenariusza. Rozszerzenia:
Zawierają po 165 kart: po trzy nowe scenariusze, nowe karty Spotkań,
Wyprawy i Graczy oraz nowych Bohaterów. Rozszerzenia-sagi:
Zawierają po 165 kart: po trzy nowe scenariusze, nowe karty Spotkań,
Wyprawy i Graczy oraz nowych Bohaterów. Dają możliwość bezpośredniego
uczestnictwa w (lub odtworzenia) wydarzeń opisanych w książkach J. R.
R. Tolkiena. Koszmarne
talie: Zawierają po 20 kart wzmacniających znane scenariusze.
Pozwalają ponownie rozegrać te scenariusze z
jeszcze bardziej niebezpiecznymi wrogami, mroczniejszymi Obszarami i
jeszcze bardziej śmiertelnymi zasadzkami. Zestawy
przygodowe: Zawierają po 60
kart, które wzmacniają talie, urozmaicają rozgrywkę i zawierają nowy
scenariusz. |